fallback

Най-великите германски двигатели в историята

От далечното минало до наши дни - тези мотори са наистина забележителни

Германия произвежда двигатели от зората на моторната индустрия до наши дни. В родината на автомобила, за близо 140 години, портфолиото от агрегати местно производство е огромно и впечатляващо. И продължава да расте, докато не бъде "посечено" от новите регулации и електромобилите.

В родината на Гьоте са се произвеждали и продължават да се произвеждат доста забележителни мотори  - от семпли и компактни за ежедневния транспорт, до мегамощни и гигантски. Както и в почти всички останали диапазони между цитираните.

Специалистите на AutoCar са направили една прекрасна селекция, сведена до 20 от най-великите германски двигатели. Но дори самите те споделят, че свиването само до тези екземпляри е било много трудни и още много подходящи кандидати са останали извън листата. Вижте селекцията:

20 от най-великите германски двигатели (ГАЛЕРИЯ)

fallback
  • #21
    Боб ( преди 2 години )
    Проблемните дизели ккаво търсят тук.
  • #20
    До 18 ( преди 3 години )
    Тия "бангии" разработват от 140 години насам, а не си седят просто на ***. Това не са ти марки от днес за утре, самият факт, че Мерцедес доминира във F1 говори достатъчно.
  • #19
    Почти ( преди 3 години )
    Имах номер 20, няма по-чупена кола на света! Кола която може да те фалира!
  • #18
    Кукундрел журналяга ( преди 3 години )
    Абе кой ги списва тия простотии, или ги преписва от някъде
  • #17
    До 4 ( преди 3 години )
    Я пак си помисли кой доминира в група Б
  • #16
    До 16 ( преди 3 години )
    Точно за това тия бангий не са мерцедеси
  • #15
    Бачо Ганьо ( преди 3 години )
    Колко да са велики след като са на 140 г, не само морално остаряла технология, не само допотопна а...... Нямам думи да го опиша, колко застояла във времето е
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Има уловка. Най-великите двигатели изобщо са на Рено. Респект!
  • #13
    Jm ( преди 3 години )
    DKW не е купила Audi. Четири фирми: DKW, Audi, Horch и Wanderer се обединяват в концерн, наречен *** Union през 1932. Четирите кръга на емблемата символизират това обединение. По-късно WV купува *** Union, използва марката Audi и запазва обединеното лого.
  • #12
    balkyf1 ( преди 3 години )
    Аз очаквах, че Ванкеловия двигател ще е в класацията, ама са сложили няква двутактова пушилка. Странна работа.
fallback
Последни