IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Ето как Tesla Model S ускорява до 97 км/ч за 1,99 секунди

Видео потвърждава невероятните характеристики на електромобила

Представеният преди няколко дни Tesla Model S Plaid беше обявен като най-бързият сериен автомобил на света, тъй като се нуждае от 1,99 секунди за да ускори от 0 до 60 мили в час (97 км/ч). Компанията потвърди това постижение с видео, което публикува в една от социалните мрежи.


Tesla Model S Plaid


Във видеозаписа се подчертава, че в автомобила, който е „нарушил законите на физиката“ по време на теста, са се намирали шофьорът и трима пасажери. Указва се още, че за изминаването на 1/4-миля Tesla Model S Plaid се нуждае от 9,23 секунди, а максималната скорост е ограничена на 322 км/ч.

Според Мъск, направата на толкова бърз автомобил е безумна идея, но Tesla го е създала в имено на бъдещата енергетика от възобновяеми източници. С Model S Plaid компанията е доказала, че електомобилите са най-добрите автомобили на пазара.



Доставките на топ-версията на електрически седан до крайни клиенти стартираха през миналата седмица, след като бяха отлагани на няколко пъти по различни причини. Най-бързата Tesla (поне до излизането на новия Roadster) се задвижва от три електромотора със съвкупна мощност от 1034 к.с. Пробегът на модела е 628 км.

Сред другите особености на Model S Plaid е свръхниският коефициент на челно съпротивление (0,208), мултимедия, на която може да се играят на новите видеоигри, както и аудиосистема с 22 високоговорителя.

Снимка и видео: Tesla

0 от 500
  • #24
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Сега е важно... ( преди 1 месец )
    колко бързо се зареждат батериите, а не колко бързо се разреждат чрез безсмислени ускорения!
  • #23
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Цацар Гешев ( преди 1 месец )
    24 Мнение съм дал в коментарите, по-долу и то е че Тесла е пластмасова консерва, която се рекламира платено от всички сайтове и телевизии, нормално ли телевизия да съобщава в новините си за нова модификация на Тесла S? Това ако не е платена реклама от наркозависимия с подкрепата на Америкън гавармънт естествено. А същевременно с това голфаджии мечтаещи си за ток, хвалят пластмасовата к. ошница без дори да са я виждали. TSLA, като се представяш за друг е лесно да бъдеш познат по т.ъпотията ти :)
  • #22
    0 rate up comment 4 rate down comment
    джъст -А- мен ( преди 1 месец )
    И когато итс ъ МЪСТ пусне подобрения и по-мощен модел на Супер-ПРАЙДА, тогава и изминатото разстояние ще стане с цели 30 про-цента по-дълго, сиреч малко над 800 км, т.е. до Варна и обратно само с 1 единствено зареждане - ФАКть.
  • #21
    4 rate up comment 2 rate down comment
    до 23 ( преди 1 месец )
    Ами е-трон, ID, тайкан , ел.хюндая, за щастие си приличат на нормални добре сглобени автомобили, в които човек да му е приятно да седне без да се опасява, че няма се отвори дръжката на вратата зимата или че ще се напълни багажника с вода, нито пък трябва да се опасява нещо да не се падне в движение или колата да не реши сама да утепа някой по пътя. Дори електричките на рено и форд си изглеждат като нормални и съвсем прилични автомобил сравнени с посредствения безличен дизайн на изматата тесла.
  • #20
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Цацаре ( преди 1 месец )
    TSLA поне има някакво мнение по темата, независимо дали е правилно или грешно и го изказва публично, за разлика от тебе. Ти нямаш мнение по темата, но за сметка на това светът ти е крив и трябва да си изразиш злобата и омразата някъде та пишеш коментари към коментиращите. И интересно че пишеш за неща които ти липсват и ги преписваш на останалите!
  • #19
    3 rate up comment 6 rate down comment
    До 19 ( преди 1 месец )
    А забелязваш ли, че повечето нови електромобили започват да приличат на Тесла и като екстериор и като интериор? Като погледнеш силуета на Mercedes EQS, все едно гледаш Тесла. Така се получава, формата следва функционалността, а не обратното - дизайнерите да си измислят някаква форма, а после инженерите да се чудят как да направят тази форма аеродинамична, което в повечето случаи е невъзможно. За да получат най-ниското въздушно съпротивление, EQS са взаимствали формата на Тесла - чиста физика.
  • #18
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Цацар Гешев ( преди 1 месец )
    TSLA, само чакаш да пуснат някоя статия за Тесла, за да напишеш коментар, докато мас. турбираш с пръст в г. ъза, в гуфо на който си лепнал табела - мечтая да съм Тесла. Много сте ми смешни такива филмови герои, щял да вози в Тесла по избор, да не би да си си продал каруцата и да си събрал за плейстейшън и там да има Тесла. Спри хероина и се върни в реалността, че зъби и акъл не ви останаха от тия наркотици
  • #17
    4 rate up comment 4 rate down comment
    До 18 ( преди 1 месец )
    Пропускаш момента, че "серийните" автомобили за които говориш, че вдигат 400 километра в час въобще не са проектирани за ежедневно шофиране и се водят серийни само защото са произведени над 10 броя и имат право да се движат по обществените пътища. Това обаче са автомобили за в гаража, които никой не шофира, защото гумите им се сменят на всеки 4000 км а на всяка трета смяна се сменят и джантите, като комплект гуми и джанти струва над 50 хиляди евро. Докато Тесла е семеен ежедневен автомобил.
  • #16
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Цацар Гешев ( преди 1 месец )
    TSLA, *** какви ТЕсли, какви Москвичи? Още ли лъскаш бастуна на снимки на Тесла, много си смешен...
  • #15
    5 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    странно защо не изпитвам нищо когато видя тесла възможно най безличния автомобил създаван някога същото чувство на безразличие когато ми се налага да ползвам продукти на епъл