fallback

Mitsubishi възражда старо име за електрически SUV

Моделът Airtrek ще изминава до 600 км с едно зареждане

Най-запалените фенове на японските автомобили вероятно си спомнят оригиналния Mitsubishi Airtrek. Така се казваше първото поколение на Outlander за вътрешния пазар, като то беше произвеждано през периода 2001-2008 година. Най-запомнящи се бяха версиите с турбомотор и подобрена аеродинамика.

Сега името Airtrek се завръща в гамата на Mitsubishi, като ще бъде дадено на много различен автомобил. Или по-точно на електромобил, чиито първи снимки бяха публикувани от съвместното предприятие GAC Mitsubishi Motors. Именно то ще произвежда модела на ток, след като още преди 3 години започна да сглобява хибриди и електромобили на японската марка под името Eupheme.

Тези машини обаче по нищо не се отличаваха от стандартните модели на GAC, като дори и емблемите им бяха еднакви. Те обаче се произвеждаха през дилърската мрежа на Mitsubishi и официално влизаха в статистиката на японската марка, тъй като всеки производител трябва да продава необходим брой електрифицирани модели.

Новото Mitsubishi Airtrek ще получи логото с трите диаманта, въпреки че до голяма степен повтаря китайски модел Aion V, който дебютира през 2020 година на вътрешния пазар. На размери кросоувърът повтаря Mitsubishi Eclipse Cross, а цените му стартират от 28 000 долара.

Ако се съди по снимките на прототипа, Mitsubishi Airtrek ще се различава от китайския си донор по светлините и броните. Интериорът също ще бъде променен. Задвижването ще става с един електромотор със 184 к.с. и 350 Нм, като обявеният пробег ще достига 600 км. Версия със задвижване на четирите колела не се предвижда, а шансовете кросоувърът да се появи и на други пазари, освен китайския, са минимални.

Снимки: GAC Mitsubishi Motors

fallback
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Хах! Точно пък за точно тия трите не позна! Японска техника, мен! Когато iMiev се тества във вода, а в Калифорния караха RAV4 EV, китайците акаха в трап на полето зад завода
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Японците толкова са го закъсали, че взимат технологии от китайците. Компании като Митсубиши, Нисан и Тойота са виновни, че чак сега получаваме електромобили. Те бяха сред първите, пуснали такива, но поради типичното си технологично изоставане и желание за огромни печалби опитите им бяха нежелани от пазара, създавайки лошо име за електромобила. iMiev, Leaf, Rav4 - все крайно некадърни електромобили.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    До миналата година карах Еъртрек. Чудна кола. Но... не е никакъв СУВ, ами си е чисто комби!
fallback
Последни