fallback

9 причини да изберете сертифициран употребяван автомобил

Какво точно е CPO и защо понякога е за предпочитане пред чисто новите коли

Традиционното изложение BMW и MINI ЕКСПО, което се провежда този уикенд в столичния "Интер Експо Център", ни подсети да поразсъждаваме какви са предимствата и недостатъците при покупката на т. нар. сертифициран употребяван автомобил.      BMW и MINI ЕКСПО е в "Интер Експо Център" до неделя, 6 юни       Всяка година българските дилъри на двете марки излагат на това Експо модели от своите Premium Selection. Това са употребявани или бивши демонстрационни автомобили, които обаче са преминали старателни визуални и технически проверки, преди да получат сертификат. Всеки автомобил от Premium Selection получава и минимум 24 месеца гаранция, независимо от възрастта си, и може да бъде финансиран по схеми, достъпни по правило само за нови автомобили.

Сертифицираните употребявани автомобили, наричани на английски CPO (certified pre-owned), днес се срещат при почти всички марки и са нещо като трети път, алтернатива между покупката на нова и втора ръка кола. Ето какви са основните аргументи да се спрете на тях.  

Плюсовете и минусите на CPO автомобилите (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #16
    Бьайзадинь ( преди 2 години )
    Като новост на староь
  • #15
    до 18 ( преди 2 години )
    Ми при положение, че чисто ново е 150...
  • #14
    Aaaa ( преди 2 години )
    Да де ама БМВ на 2г за 100к сериозно ли е ?Според Вашите и реалните оферти в мобиле
  • #13
    до 16 ( преди 2 години )
    пълен интелигент си ти. Не е едно и също сертифициран автомобил от програма, и просто кола втора ръка, която се препродава от дилъра.
  • #12
    Das auto ( преди 2 години )
    Глупости са това.Гледал съм кочинните в Порше Запад. Същите *** като в Врачански автокъщи, но на двойна цена.Вкарват кочинни купени на търг и тук ги продават през 40% печалба. Знам го защото видях фактурите за покупка. Кола само от Германия, от *** НИЩО.
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Още карам сертифицирана вземана от чужбина. Без проблеми вече 4 години. Но когато я купувах цената й беше в горния диапазон на предлаганите в БГ.
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Пълни глупости, не е ли чисто нова, може да е всякаква колата, да на 1000 една ще е точно това което искаш и пише в станията, другото е измама. Ходил съм няколко пъти в Германия и съм си купувал коли (диапазона 5000?), за тук читава кола не се докарва, всичките като моя автовоз за 3 коли бяха със забележки или тоталки. Иначе тук няма продаване. Читавите коли и там струват пари!
  • #9
    Българина ( преди 2 години )
    Като купуваш кола - обикаляш я и с палеца или средния - чук-чук-чук. АКО някъде прозвучи различно, блъскане и китосвана е.С двигателя е друга бира...
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    То в тубата има цял канал с измами от дилъри, вярно руски е ама то нашите не са много по далеч. Поради тази причина без значение от къде е колата проверка от сигурен човек, освен ако не дават поне 2 години гаранция което ме съмнява. Обикновено премиумите като назреят ремонти които надминават стойността на колата и се озовава при дилъра "като нова".
  • #7
    Сертифициран, ама .. ( преди 2 години )
    в Германия и за тамошния пазар! Например Юнге Щерне за Мерцедес - пише ли Accident-free, значи всичко е наред и няма удари и катастрофи! И км и година на производство и брой собственици и сервизна история е точно.Такива коли правени за и купени от Германия са по-добри от новите на нашенските вносители.
fallback
Последни