fallback

11 незаменими съвета за дълъг път

Идва сезонът на пътешествията - но и на по-високия риск от преумора зад волана. Ето как да го избегнем

Най-после дочакахме сезона на пътешествията - а какво по-хубаво пътешествие от това с автомобил, което ви дава свободата да се отклонявате от предварителните маршрути винаги, когато ви хрумне? Да се обикаля Европа с кола е, общо взето, безгрижно удоволствие. То крие само един риск: да подцените умората на пътя, и да надцените собствените си сили. Значителна част от фаталните катастрофи се дължат именно на разсейване при преумора, или на заспиване зад волана. Ето няколко прости съвета, за да избегнете тази опасност и да пътувате спокойно.            11 прости съвета за дълъг път (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #16
    Шофьора ( преди 3 години )
    Това с карането зад ТИР е...муцка-няма що.Ами дупките?Той е по-широк а аз да ги целя зад него?
  • #15
    Oxoboxo ( преди 3 години )
    леле, някъв чоплел семки докато кара... wtf?! ако и пуше.....представям си каква *** му е колата
  • #14
    Зад тир ( преди 3 години )
    Карането зад ТИР е изключително лоша идея. В САЩ казват,че карането зад ТИР или друга кола наблизо и високата несъобразена скорост убиват. Имат табели с този надпис.
  • #13
    до 12 ( преди 3 години )
    Има ли закон, който да ми забранява да карам по 16-17 часа на ден? Къде е проблемът в това да се кара по толкова време, при положение че съм способен и съм го правил?
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Карта и листче, в кой свят живеете бе ало?
  • #11
    wladoal ( преди 3 години )
    И едно предложение от мен. Запасете се с вода. Дехидратирането е стрес, а и ще спирате за WC.
  • #10
    Дядо от село ( преди 3 години )
    Не яжте обилно преди да тръгнете на дълъг път.Доспива ви се.. Кръвта намалява циркулацията си в главата
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Приемаме, че резервоарът е 100% пълен и тръгвате от дома си. Тръгваш 4:30 сутринта, шофираш 4 ч. и спираш в 8:30 за 30 мин. закуска. Шофираш още 4 ч. и в 13 ч. спираш за обяд 30 мин. + още 15 мин. за зареждане с гориво. 13:45 потегляш и в 18ч. спираш за вечеря 30 мин. + 15 мин. зареждане с гориво(ако имаш нужда). Шофираш до 22-23 ч. вечерта. Ако си на хотел, пълниш преди това резервора на 100%(15 мин.) на някоя бензиностанция. 10 часа релакс+сън и на следващия ден потегляш между 8 и 9:30.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Съветите са добри, но всеки водач има различна издръжливост на пътя. Аз съм проф. водач на камион в С. Америка. Тук по закон имаш право да караш 11ч. в САЩ и 13 ч. в Канада за 24 ч. период. Камионите са мн. неудобни и некомфортни сравнени с автомобилите. Ако трябва с личният си автомобил да карам, с лекота бих издържал 16-17 ч. с 3-4 почивки, след което за 10 ч. почивка+сън да съм свеж и да карам нови 16-17 ч. с 3-4 почивки за закуска/обяд/вечеря/зареждане с гориво. За 2 дни прибл. 3500-4000 км!
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Не се сещам за по-изнервяща ситуация от тази да карам зад някой ТИР или зад някой льолю, който очевидно има проблеми с управлението на автомобил.
fallback
Последни