fallback

Кои са най-продаваните електромобили в Европа?

Доминацията на една марка на пазара става все по-осезаема

През миналия месец европейският автомобилен пазар отчете увеличение с 261% в сравнение с април 2020 г. Но пък ако резултатите бъдат сравнени с тези от април 2019 г., когато пандемията още я нямаше, те са по-ниски с 23%.

В тези условия на възстановяващ се пазар продажбите на електрическите превозни средства вървят нагоре. Просто техният растеж се засилва на фона на общия спад. Например, резултатите на BEV (100% електрически) и PHEV (зареждащи се хибриди) като цяло достигнаха 15% от европейските продажби през април. А ръстът на чистите превозни средства е цели 338% - до 71 500 единици, докато този на зареждащите се хибриди е 507% - 81 000 единици.

Още по-любопитното е, че за първи път в историята SUV се изкачва на първа позиция по продажби при електрическите превозни средства. Експертите очакват, че тази тенденция ще се запази и занапред. Според тях, започва нова ера за електрическите автомобили, в която, както при дизеловите и бензиновите автомобили, SUV-моделите и кросоувърите ще поемат водеща роля и ще доминират изцяло на пазара на електрическите превозни средства.

Прави впечатление и нещо друго - в Топ 10 за април няма модел на Tesla. Освен това, първите два електромобила превъзхождат по брой продажбите дори най-успешните PHEV-модели, които не са включени в този списък.

Най-продаваните електромобили в Европа през април (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #18
    Батко ( преди 2 години )
    Дразните се , защото VW. прави коли почти за всеки джоб :)
  • #17
    TSLA ( преди 2 години )
    Юни 2019: опашка пред Club EXE Sofia. По улицата се виждат LED фаровете на бял Model X и се чуват началните акорди на Meduza - Lose Control. Спира на входа до тълпата с неонови светлини вътре, задните крилати врати се вдигат, светва белия кожен интериор, чува се премиум саунда "...when I lose control" - елитните мацки настръхват, тълпата губи контрол! Добре дошли в 21-век, смазваща гъзария. Поздрави: Тузара
  • #16
    Гочето с голфа ( преди 2 години )
    Хубаво е VW да си закупят квоти от Тесла, докато е време. Едно е да продадеш стоката на дилъри, друго на крайни клиенти.
  • #15
    До30 ( преди 2 години )
    Ами на кола дето дига 160 и ке кара главно в града с 50-60 ти кви спирачки искаш керамика с шестбутални апарати и 380 мм дискове отзад ли ? Барабана си е ок и до неотдавна почти всички от този сегмент или поне тея дето вдигаха 160-70 си бяха с барабани без никакви драми.
  • #14
    Я ( преди 2 години )
    Явно хората се кефят яко на барабанната спирачка на ID-то. Много е важно да си отгледаш дресирани фенове, готови да преглътнат всичко.
  • #13
    Абе ( преди 2 години )
    Кучетата си лаят, а VW пак са No 1!
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Колите суперкомпютри, нещо подобно на което е тесла е бъдещете, дали ще са електрически или утре ще измислят някакъв друг вид задвижване няма абсолютно никакво значение. Да, тия вагени са електрички, но са умни колкото да ти забие софтуера, немец софтуер не може да прави.
  • #11
    ДЕДО ( преди 2 години )
    До кога ще ни хвалят електромобилите.А никой не казва нолко ни струва на бързозарядната станция сравнено с бензина. Защото не всички живеят във къщи и да си зареждат автомобила на нощна тарифа.
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Фугите, интериорът, тинтири-минтири. Тесла е американски автомобил в края на краищата. Ако за някого тук не е ясно - американското разбиране за автомобил е: колкото може повече, за възможно най-ниска цена. Американският автомобил ти дава екстри, мощност, дизайн и място за ниска цена. Те никога няма да са с качеството на сглобка и равномерност на фугите като немските. Но те не го и търсят, не го целят и, ей богу, какви коли (не само тесла)
  • #9
    FenIX ( преди 2 години )
    Ясно е че Тесла си имат проблем с доизпипването на детайлите ама тоя собственик на Модел 3 не е много в час щом иска качество от най бюджетната Тесла да е като на немските премиуми omg. Разбирам да беше сравни поне Модел S с тях.
fallback
Последни