fallback

Историческо: Най-продаваният премиум модел не е германски

От Audi до Tesla, ето кои са най-популярните автомобили в по-високия сегмент

Mercedes отново успява да си върне позицията на най-продавана премиум марка в Европа, като изпреварва BMW само с около 3000 автомобила, показва статистиката за първите четири месеца на JATO Dynamics. За пръв път в историята обаче най-продаваният премиум модел на континента не е нито на Mercedes, нито на BMW, нито на третия германски гигант Audi, както ще видите от галерията под статията.       Битката на върха между BMW и Mercedes продължава, като двете марки за трети път през годината си разменят позициите. При най-продаваните модели обаче лидерът е вече друг      Както и в масовия сегмент, и при премиум автомобилите се отчитат сериозни ръстове на годишна база. Продажбите на Mercedes са 244 787, с над 22% повече от миналогодишните. При BMW показателите са съответно 241 638 автомобила и 23.4% ръст. Audi се доближва до по-големите си конкуренти с 212 570 продадени бройки и 21% ръст. При Volvo растежът е цели 43% спрямо началото на 2020 година.

Има обаче и марки, които вървят надолу. Продажбите на Alfa Romeo са по-ниски от миналогодишните, както и тези на Jaguar. Най-продаваните масови модели в Европа можете да видите тук.

Най-продаваните премиум модели в Европа (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #23
    край ( преди 3 години )
    Не било премиум волво - с което никой не се трепе. Не било премиум тесла която не бълва димиляци. А били премиум БМВ мерц и ауди - с допотопните си технологии. Така е само ако питате абитурентите или в Перник, НО реалността отдавна е друга.Тесла струва повече от всички немски производители взети заедно и това са го определили хора гласували с парите си.
  • #22
    анонимен ( преди 3 години )
    Премиум е Ролс - Ройс,Ферари.. не може да е "премиум" марка,която е шир-употреба като БМВ например
  • #21
    Факт! ( преди 3 години )
    Правилно колега! Тея премиуми немат аромата на пластмасата от една дачия даже.
  • #20
    анонимен ( преди 3 години )
    Лека корекция на коментар 23: Премиум-ът се продава със сериозна надценка БЕЗ да предлага нещо повече, освен може би единствено парвенющина. Накратко - премиум-ът е продукт за балъци, които си мислят, че са тарикати.
  • #19
    abc ( преди 3 години )
    Ами то Мерцедес А класата има и с 1.5 дизел от Рено.Тогава и Рено е премиум.....
  • #18
    тетака ( преди 3 години )
    а-класа е премиум колкото и голф и дачия
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    сел.нд.рите с 20-годишните баварки се превъзбудили кое е премиум. Премиум е това, което се продава със сериозна надценка спрямо нормалната стока, защото предлага повече. Оттам идва и думата. Естествено, че XC40 е премиум, сравнено с Рено Каптюр. Естествено, че А-класата е премиум, сравнена с Тойота Корола. И естествено, че дъртите ви бангии не са никакви премиуми, когато са купени за четири бинки от Дупница пета ръка. Айде чао
  • #16
    Фен ( преди 3 години )
    Коментирате Волво, а какъв премиум е Мини?
  • #15
    xa ( преди 3 години )
    Интересно как мини , х1 , х2 , а1 , gla са премиуми? Премиум разбирам S класа или бемве 7 серия , та дори и волво ХС. Форд F-150 не е ли премиум? хюндай генезис е премиум. Странна класация. Къде е Тойота ланд крузер , или тундра ? Тесла премиум ли е ?
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    в миналото волво бяха втори ешалон след сааб а както ни е известно това е ребрандиран хлопел това е под нивото дори на народната немска марка така че волво си е китайско гийли със залепена емблема и балъците си мислят че карат премиум и че са конглокент на немската тройка технологично волво не са мръднали от 2 000 година дори софт клоус нямат на вратите или електро позициониране на волана това самоуправляемо шаси или еактив боди контрол е недостижимо като концепция за китайците от волво
fallback
Последни