fallback

Няколко ключови въпроса (и отговора) за трансмисията

Трябва ли да се подгрява вариаторът и защо са нужни виртуалните скорости - какво казват експертите

"На хората, в крайна сметка, не им трябва да знаят как работи един компютър. Повечето от тях дори не си представят и как работи скоростната кутия в един автомобил, но това не им преча да го карат". Това са думи на Стив Джобс, които много точно описват разбиранията на повечето хора по света за един от най-важните агрегати в автомобила - трансмисията. Самото име на този елемент идва от латинската дума "transmissio" (предавка, превключване), като това е съвкупност от агрегати, служещи за предаване на въртящия момент на водещите колела. Какво обаче трябва да се знае за нея?       Ключови въпроси (и отговори) за трансмисията (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #17
    Петър ( преди 3 години )
    Как се обяснява факта че преди да се повредят двигателя и скоростната кутия обикновенно се сменя поне веднъж двумасовия(демпферния)маховик
  • #16
    Гост ( преди 3 години )
    Това от опит ли го казваш или просто си пишеш наизуст? Кола 100 к.с. с пробег 150 км, зареждаща базплатно заради екодиктатурата не е никакво мерило кое си избива парите, защото нова струва 80 бона. За 80 бона да си правиш сметката като циция, показва колко ти е акъла. А за тези пари предпочитам да си купя 200 к.с. истинска кола с истински пробег, не умрял Нисан, с който да дебна къде да заредя беаплатно като последния просяк!
  • #15
    до 12 ( преди 3 години )
    Има Нисан Лийф на по 180-200 000 км и продължават да си се карат. Дори и за 100 000 км тя си е избила цената на батерията.
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Да на А6-цата кутиите изкарват малко по-дълго ама пък като станат за ремонт си искат повече финанси. То щеше а е срамота за кола струваща 150к. лв ако се чупеше на 100к км.Точно във форума на Ауди на една А6 и искат 3500 за ремонт на кутията. Сега ако ти си футболист или някой на който майка му и баща му са му купи колата и не ти пука за поддръжката мога да те разбера. Но хората това е важно! Съвременната автоматичната кутия е доста скъпа и сложна и е потенциален проблем и то скъп проблем.
  • #13
    Гост ( преди 3 години )
    Остави го тоя. Чул-недочул, че трябва обслужване на 60 000 км, пък не прави разлика дали е вариатор или не. Плащат му да *** и лъже само. Гладна кокошка, просо сънува - мисли, че ще си купи електричка 300 к.с. за 15 000 лева и няма да плаща нищо по нея.
  • #12
    Гост ( преди 3 години )
    Ти да не си онова украинче, което пишеше за каскети? Точно Нисан Лийф пък батерията заминава на 150 000 км - елементарна сметка на пробега от 150 реални км умножени по 1000 цикъла максимум. Просто си спести лъжите и измишльотините.
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Изобщо не говоря за премиум марки. Повечето автоматици едва изкарват 100000 км без проблеми. Да не говорим че искат скъпо обслужване на всеки 60к км. Електромобилите нисан лийф ги ползват за таксита в Украйна и имат навъртяни по стотици хиляди км без почти никакви ремонти и отдавна са си избили цената на батерията.
  • #10
    Гост ( преди 3 години )
    Така ли? Я виж любимата ти Тесла колко неща сменя на 200 000 км - батерии, електромотори, инвертори. Ти обаче никога нищо не си чувал. Пък автоматик може да откара и 500 000 км. Но ти си пиши лъжите, нали за това ти плащат.
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Не съм чул някой да сменя редуктор на електричка, докато при новите коли с двг съединителя си скъп, и си е косуматив, скоростните кутиите също се чупят и за тях трябва една торба пари.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Главно предавателно число (редуктор) имат всички коли. То не е скоростна кутия.
fallback
Последни