fallback

Как еволюираха автомобилните екрани

От прости дисплеи до огромни монитори: пиксел-манията завладя индустрията

Не бе особено далеч времето, когато автомобилите не бяха просто "таблети на колела", а машини, на които да ценим дизайна, динамиката, комфорта и надеждността. Всчики се заглеждаха по линии, скосявания, пространство, характеристики на двигателя и прочее. А най-важното в салона на една кола бе да е просторен (или пък спортен), с качествени материали и добре подбрани цветови комбинации.

В наши дни някои от гореспоменатите качества все още се ценят, но на преден план излезе битката за това, кой производител ще предложи по-добра информационно-развлекателна система, колко интуитивна и функционална ще е тя и с колко голям екран ще бъде контролирана. И сякаш фирмите оставиха на заден план основите ценности, които ги изградиха през всички онези десетилетия.

Факт е, че настоящите (и още повече бъдещите) потребители на автомобилите, живеейки в един все по-свързан и дигитализиран свят, искат да са в крак с модата и колата им да предлага същото ниво на свързаност както мобилния телефон или компютъра. И това може би ще продължи да се отразява на дигиталните автомобилните екрани, чиито живот в края на миналия век започна с малки дисплейчета, подобни на електронен часовник, а сега достига до абсурдно огромни размери и все повече (нужни или не) функционалности. В галерията ни проследяваме как се стигна дотук:

Как еволюираха автомобилните екрани (ГАЛЕРИЯ)

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    По принцип екраните са хитро решение, ценово силно прецакващи потребителите. Повечето са супер смотани и струват на едро има-няма 50 лв, но ги пробутват като егати и яката екстра и оскъпяват колите с 1000 лв. Но хората кълват на шарено, тъй че що пък да не стрижат стадото.
  • #5
    Ivan ( преди 3 години )
    Автомобилът никога няма да измести коняКазала кобилата
  • #4
    @Мемфис ( преди 3 години )
    Хубаво е да помислите преди да сравнявате таблото на автомобил от преди 10 години с такъв който е произведен в единични бройки и струва почти два пъти по-скъпо.За другите две марки, ще ги запомним с елегантноста им.Нямаги вече елегантните Нокии с копчета, убиха ги сапунерките на Епъл и Самсунг.До 5 години много от 'великите" марки няма да съществуват в този си вид.
  • #3
    abc ( преди 3 години )
    Ама как не са се сетили и един таблет в багажника да сложат... Докато разтоварваш багажа може да изтървеш нещо интересно във фейса....
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Горубляне 2035: на 120 000км., екраните работят, бабата само във фейса е влизала...
  • #1
    Съветските Болни ( преди 3 години )
    А защо нищо не пише за Путин и за руската азбука дошла именно от Македония и за руските нано технологии в областта на лада москвич чайка и другите високотехнологични руски автомобили ???
fallback
Последни