fallback

Инвеститори в Toyota критикуват шефа заради електромобилите

Акио Тойода е категоричен, че забраната на двигателя с вътрешно горене е пагубна за японската индустрия

Акционерите в Toyota са притеснени, че позицията на главния изпълнителен директор Акио Тойода може да навреди на бъдещето на компанията. Тойода, който е ръководител и на JAMA (Японската асоциация на автомобилните производители) не е привърженик на колите на ток и публично обяви, че забраната за продажба на автомобили с двигатели с вътрешно горене може да навреди на Япония.

Изявлението на шефа на Toyota беше направено на заседание на JAMA, като той говори не от името на своята компанията, а по-скоро като представител на всички производители в асоциацията, което е сериозна разлика разлика. По този начин Тойода защитава и тези компании, които за разлика от Toyota, все още не могат да преминат към електромобили.

Властите в Япония се готвят да забранят продажбите на автомобили с двигатели с вътрешно горене през 2035 година. Напълно възможно е обаче тази забрана да важи само за вътрешния пазар и така производителите да продължат да изнасят своята продукция в чужбина.

Представители на петима акционери в Toyota - AkademikerPension, Storebrand Asset Management, Nordea Asset Management, KLP и Пенсионният фонд на Църквата на Англия коментираха пред агенция Reuters, че не са доволни от изявлението на Тойода, като според тях, „изглежда, че той не осъзнава какво е заложено тук“.

Интересното е, че четирима от акционерите (без Пенсионния фонд на Църквата на Англия) идват от Норвегия и Дания - държави, известни с бързото си приемане на електромобили. Те са притеснени, че други страни също съвсем скоро ще забранят двигателите с вътрешно горене и това ще се отрази на компаниите, които все още произвеждат такива автомобили и не могат да ги продадат.

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    До 13 - добре казано. Аз бих добавил че Форд и Тойота са семейни компании базирани на съвсем различни ценности за разлика от Волскваген създадени от Хитлер и масов модел бръмбъра с краден дизайн и технологии от Татра. След войната ФВ плащат милиони на Татра обезщетение за крадения дизайн.
  • #13
    Факт! ( преди 3 години )
    A ти виж каква част от мизерното японско БВП-нце е тоя дълг
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    #3, естествено ще си помислиш, че съм долния, но познай: не съм. В автомобилната индустрия има много имена, но три се помнят (поне за сега): Karl Benz, Ford и Toyota. В икономиката, две от тези се помнят: Ford и Toyota. За държавната хранилка, за старите технологии, за задлъжнялостта, за връзката между дълг на държавата и автомобилна компания те съветвам да се обърнеш към идеологията на един друг Karl и бляскавата
  • #11
    Гост ( преди 3 години )
    Факи, ти неграмотен ли си или си платен ***? Отвори уикито и виж, че Япония е на 6-то място по външен дълг с 2,5 трлн. долара, докато САЩ е с 15 трлн., Великобритания е с 9 трлн., Франция е с 4,7 трлн., Нидерландия е с 3,7 трлн. а Германия е с 3,9 трлн. Надявам се поне да може да подредиш кое число е по-голямо, че наистина си страшно неграмотен.
  • #10
    Факт! ( преди 3 години )
    ХАхаха много националности и ни един японец или кореец.Крадците азиатци си приписват заслуги СмехЯпония има по-голяма задлъжнялост от Сащ и ЕС взети заедно.Трябва да се излезне пред ООН и да се каже че не искаме парите на данъкоплатците да пълнят японски некадърни гуши които с нашите Световни пари проектират само бклучави и грозни автомобили.Да ги закриват.
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Как па в един учебник по технически науки няма все един с азиатско трисрично име а все европейци най-вече евреи.Ама то по азиатски само с крадене не върви нещо май
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Вагито ако имаше малко акъл щеше да знае че технологиите нямат националност и са плод на дългогодишни усилия на много хора от много националности. Но вагито ако имаше малко акъл, нямаше да е ваги, така че да бъдем толерантни и да не му се ядосваме - той толко си може.
  • #7
    Гост ( преди 3 години )
    Фактчо, не се опитвай да се изплъзваш като гол *** от глупостите, които редовно пишеш. Нито електричките са по-нова технология, нито Япония е най-задлъжняла, нито Тойота е на държавна хранилка, за разлика от хитлеристкото творение наречено Фолксваген!
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Коментар но.3 е на форумната празноглава ***. А Тойота току-що обявиха 18 милиарда долара чиста печалба за година с безпрецедентна пандемия.
  • #5
    Факт! ( преди 3 години )
    Че то дори тая технолгоия не е японска пак са я окрали кво да говим повече
fallback
Последни