fallback

6 градски кросоувъра, които се справят добре и извън пътя

Тези модели нямат някои основни оръжия за тежък терен, но това не им пречи

Една от най-разпространените твърдения е, че с движение по тежък терен може да се справят само сериозни всъдеходи с рамна конструкция, постоянно задвижване на четирите колела, блокировка на диференциалите и задвижване на четирите колела. Практиката обаче показва, че има и леки кросоувъри, които също се чувстват в свои води там, където път няма.

Изданието Car посочва 6 такива автомобила, които са определяни като "градски кросоувъри", но въпреки това, съвсем не са безпомощни при по-тежки условия за придвижване. Всички те са с носеща конструкция и включваща се система за задвижване на четирите колела, като нямат понижаващи предавки и блокировки

6 градски кросоувъра, които се справят добре и извън пътя (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Освен Дачията и Джипа другите хич не са градски за да са в този подбор. Но нали трябва да се пробута поредната статийка.
  • #3
    До 2 ( преди 3 години )
    Специално при дъстъра първата предавка е толкова къса че на асфалт не се ползва - тръгваш спокойно на втора. Първата му е нещо като LR :)
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Няма ли "бавни" скорости (low range gearbox), не е офроуд, а високо комби. Колкото и халдекси (който реално също не е "истинско" 4х4), муфи, имитации на блокажи, системи и т.н да има
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    На повечето снимкия тия нископрофилни гуми са само за офроуд. Да Дъстъра при Lock е 4х4 до 80 км/ч, но е 50:50 до 40км/ч след това процента мощност на заден мост пада. То и реално след 40 колко ти трябва 4х4.
fallback
Последни