fallback

Електрическият кросоувър на Cadillac е два пъти по-евтин от Tesla Model X

Серийната версия на Lyriq получи батерия със 100 кВт/ч и пробег 500 км

Компанията Cadillac показа серийната версия на първия си електрически модела - кросоувъра Lyriq. На външен вид автомобилът не се отличава от концептуалния модел, който беше представен онлайн през миналата година. Изключение правят дръжките на вратите и камерите, които при прототипа заместваха външните огледала.

Cadillac Lyriq е построен на новата електрическа платформа на концерна General Motors. При междуосие от 3094 мм дължината на автомобила достига 4996 мм, което означава, че той е по-голям от Mercedes GLE. Като размери Lyriq почти напълно съответства на своя основен съперник Tesla Model X.

Задвижването на кросоувъра става с един мотор на задната ос, като мощността му е 345 к.с. и 440 Нм. Той се захранва от комплект батерии Ultium, които са разработени от GM. Капацитетът им е 100 кВт/ч, което осигурява пробег от 500 км. При използване на мощен терминал, акумулаторът само за 10 минути получава енергия, достатъчна за още 120 км пробег.

От компанията обещават, че по-късно тази година ще покажат и версия на Cadillac Lyriq с два електромотора и задвижване на четирите колела. Засега обаче нейните характеристики се запазват в тайна.

Продажбите на първия електромобил на Cadillac стартират догодина, като цените започват от 59 500 долара. За сравнение, базовият Model X на Tesla струва близо 2 пъти повече - минимум 90 000 долара.

Още снимки на серийната версия на кросоувъра - вижте в галерията:

Снимки: Cadillac

fallback
  • #7
    сепуко харакири ( преди 3 години )
    Балонът Тесла вече се спихва.Интересно мошеникът какво ще измисли.
  • #6
    tonexteam ( преди 3 години )
    Кадилак и електромобил ?Преди една година са имали скица, тази година цветна рисунка, догодина една бройка и така с това темпо към фалит!И кой умник пише, че 90000 е два пъти повече от 59000!?!?! Това си е 1/2
  • #5
    Реално ( преди 3 години )
    Тесен вътре, няма 3 реда с място за високи хора, няма врати на сокол (сигурно само те са над 20 хил. долара), централната конзола те кара да стоиш като наказан (всички сувчета са така), далеч по-бавен е. Всяко нещо с цената си.
  • #4
    Даниел ( преди 3 години )
    Време е някой да каже, че Тесла е по-бърза от нула до 100 и има, по-дълъг пробег... Това че е с интериор, който е доста по-зле от Шкода Октавия, не е проблем.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Хубав "сув", радвам се, че повече производители правят електрички, но искам едно нещо, ниски цени, ако може под аналогичните мпс със вътрешно горене, пробив и/или друг вид батерии и разбира се ток от възобновяеми източници.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Сигурен ли си? За 90 хил. Тесла включва ВСИЧКИ екстри - остават само избор на цвят, джанти и фул селф драйвинг. А Кадилакът дори няма 4х4.
  • #1
    Bayraktarya-BM!-MGGA ( преди 3 години )
    Виждам, че в дизайнерско отн-ие - откъм външния вид определено доста материал са заимствали директно от Супер-ДЖЕНЕЗИСъ на ХюнДАЙ!, а пък самата решетка най-отпред леко наподобява най-новите модели на ЛеХъСА и като цяло - добре са го оформили този МиХ от тези 2 перфектни и яко готини марки... особено в Щатите. . . А и в ценово отн-ие се доближава на 100 процента до корейския си "близнак", която варира м/у 50 и 60 милки в щатски долара.
fallback
Последни