IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Defender срещу Wrangler на тежък терен - кой е по-проходим?

Двата принципно различни всъдехода разчистват сметки извън пътя (ВИДЕО)

Реално погледнато Land Rover Defender и Jeep Wrangler са много различни модели - както по характер, така и дори по предназначение. Британецът е луксозно превозно средство, което се представя много добре и след като пътя свърши, докато Jeep си е истински офроудър. Въпреки това, сравненията между тях продължават.


Defender срещу Wrangler


Поредното от тях беше публикувано в YouTube, като в него двата автомобила преминават през тежко офроуд-трасе в Скалистите планини край Колорадо. Във видеото се посочват както приликите, така и разликите между всъдеходите. Например, Defender има независимо окачване, но не разполага с предни или задни заключващи се диференциали. В същото време обаче британският модел разполага със система Terrain Response, която предлага най-доброто сцепление при офроуд-движение в цялата индустрия.

Сравнението е доста любопитно, тъй като става в реални условия, а двата автомобила, които са на приблизително еднаква цена, се справят по различен начин. Defender определено изглежда като универсалният избор, защото той се справя с повечето препятствие, а на пътя предлага висок комфорти практичност, които са много важни при избора на клиента.


Defender срещу Wrangler


На свой ред, Jeep Wrangler изглежда по-добрият офроудър благодарение именно на заключващите се оси. Той обаче на няколко пъти остъргва скалите по пътя си, докато Defender успява да премине над тях без проблеми, като заслугата за това е именно на въздушното окачване, за което вече стана дума.

Сред предимствата на Jeep е допълнителното оборудване, което се предлага именно за офроуд-приключение. Като цяло гамата двигатели на двата модела е сходна - Wrangler 392 се предлага с V8, с Penastar V6, с турбодизелов V6, с хибриден 4e и с 4-цилиндров турбомотор, докато моделът на Land Rover e достъпен с 2,0-литров и и 3,0-литрови дизели (4 и 6 цилиндъра), 2,0-литров бензин с турбо и 3,0-литров "мек" хибрид (4 и 6 цилиндъра), както и 5,0-литров V8 Supergarger.



В крайна сметка изборът на на победител между тези две изключително способни машини е въпрос на лични предпочитания и нужди. Както стана дума вече, те са различни като характер и затова по-важното е каква работа вършат на своя собственик.

Снимка и видео: Autoevolution

0 от 500
  • #3
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    До автора: за домашно може да хванеш да прочетеш защо истинските хард офроуд машини са с два твърди моста и без всякакви изцепки от сорта на въздух и прочие... Тук победителя е ясен - по-коравата машина за извън пътя е Вранглера, категорично!
  • #2
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    "Defender...не разполага с предни или задни заключващи се диференциали." - не разполага тази конкретна бройка, иначе се предлагат за модела. В този канал си бяха поръчали точно такъв Дефендър, но се счупи, после втори - и той се счупи, а това им е третият. Първият го бяха поръчали по тяхна спецификация, но при втория и третия взеха каквото имаше в наличност.
  • #1
    14 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Естествено че Jeep Wrangler е много по добра машина с много повече възможности. Новия "Defender" вече е много далеч от концепцията за офроудър.