fallback

Honda пуска отделна гама модели за тежък офроуд

Новата всъдеходна на японците марка ще се казва Trailsport

В края на март компанията Honda е подала заявка във патентното ведомство на САЩ за запазване на търговската марка Trailsport. Под нея на пазара ще се предлагат само подготвени за офроуд-версии на модели на японския производител.

В Honda планират цяла гама от такива автомобили, които ще трябва да си спечелят брутален всъдеходен имидж и съответно това да ги направи по-привлекателни в очите на евентуалните купувачи. Този подход вече се използва от Subaru, който пусна собствен суббранд - Subaru Wildermess.

Очаква се, че машините с лого Honda Trailsport ще се отличават от стандартните модели по увеличения пътен просвет, пренастроеното окачване, допълнителната защита на каросерията, всъдеходните гуми и набора от допълнителни аксесоари.

Един от първите автомобили от новото семейство ще бъде пикапът Honda Ridgeline, който беше сериозно модернизиран през есента на 2020 година. Моделът напълно промени имиджа си, за да прилича на съвременните американски пикапи, но запази старите си технически параметри и детайли.

Кросоувърите Honda CR-V и Pilot също ще получат версии Trailsport, а към тях ще се присъедини и разработен за движение по тежки терени Honda Passport.

Снимки: Honda

fallback
  • #7
    Факт!-тически ... ( преди 3 години )
    рено е на близо 9млрд евро загуба, а Хонда на около 4млрд.евро печалба! Но за увредените бялото е черно...
  • #6
    Факт! ( преди 3 години )
    Ограничен пазар ниски печалби малка възвращаемост на вложените средства тия си търсят фалита.Ще видим докога японската държава ще издържи с американски пари да си крепи умиращата индустрия под претекст че се бори срещу Китай в региона
  • #5
    Гост ( преди 3 години )
    На мен това ми звучи като Trail Rated на Jeep. И Jeep имат Trail Rated модели и на Wrangler и на Renegade, като очевидно е огромна разликата в Off-road възможностите на двата модела
  • #4
    Съмнително е ( преди 3 години )
    Хонда нямат модели които да могат да се пригодят за офроуд. Значи или трябва да разработят съвсем нови джипове от нулата или просто става въпрос за поредният маркетингов трик с цел привличане на нови клиенти-лапнишарани който нищо не разбират от офроуд. Да знаете че без независима рама, цели мостове и блокажи си е чист СУВ. колкото и да го тунинговаш никога няма да стане офроудър тъй като липсва основата. Сузики Джимни например има "ДНК" за офроудър. Но Сузуки Витара няма. Има голяма разлика.
  • #3
    Баба Меца ( преди 3 години )
    Чичовите Соиширови не знам кво копират ама продават. ЗА ХОНДА НЕ ЗНАМ ама Беемве офроуд.... или гекласа на тънка жанта както обичат ги карат е мечатата на офроудъра. Виж поне там няма нужда от мигачи но те са свикнали тъй или иначе да не дават.
  • #2
    Pfff ( преди 3 години )
    Хонда и off road ........ Несъвместимо
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Това е напълно разумна стъпка, след като джиповете, които бяха създадени екскузивно за офроуд, се превърнаха в статус символи за разлезени футболистчета и в момента се настройват за асфалт. Само че японците отново копират стратегия, измислена от американците.
fallback
Последни