fallback

Volkswagen си сменя името

Американското представителство на марката ще се казва Voltswagen

Подразделението на Volkswagen в Америка ще се превърне във Voltswagen през април, се казва в съобщение, публикувано на официалния сайт на автомобилния производител, което обаче малко по-късно беше премахнато. И което със сигурност хвърли в ужас най-заклетите фенове на марката.

Първоначалната реакция беше, че това е първоаприлска шега, чиято идея е да популяризира новите електромобили на компанията от Волфсбург. Изданието Automotive News обаче цитира неназован "човек, запознат с плановете на производителя", според когото това не е шега.

Друга медия - USA Today, на свой ред твърди, че тази промяна ще бъде постоянна. Въпреки многото запитвания, засега от Volkswagen няма официален коментар по въпроса. Ситуацията допълнително се обърсва и от факта, че проверки в Службата за патенти и търговски марки в САЩ, както и в Световната организация за интелектуална собственост не показват активни търговски марки с името „Voltswagen“.

Освен това, самото ребрандиране е доста скъпо, тъй като всяко позоваване на компанията трябва да се промени, независимо дали е онлайн и става дума за безбройните документи, които дилърите използват за продажба на превозно средство.

Също така, не е ясно и как Volkswagen би продавал под новия бранд многото модели за САЩ, които не са електрифицирани. Засега компанията предлага на местния пазар само един електромобил - VW ID.4, затова повечето експерти очакват промяната на името да бъде временна.

Впрочем, последното няма да бъде прецедент. През 2003 година Волфсбург - градът, в който е централата на Volkswagen, за кратко се превърна в Golfsburg, за да отбележи старта на петото поколение Golf.

Снимки: Volkswagen

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Мръсният въздух в градовете далеч не се дължи на изгорелите газове от колите, а на това, че има коли, които паркират в калта и се търкалят по асфалта. Немалко специалисти потвърдиха това по националните телевизии. Ел. колите няма да решат проблема с този тип замърсяване. Разбира се встрани от кюмбетата, които горят зимата.
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Амперметър е едно волтметър е друго, термометър е съвсем друго
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Отчаян опит да поизлъскат безнадеждно рухналия си имидж в САЩ. Няма да помогне.
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Ще? Ммм спорно. Имат желанието да го направат, но не се знае дали ще стане, защото Опел имат модел "Волт" (Шевролет) в УСА
  • #8
    Нещо наднационално м ( преди 3 години )
    Краварите са такива - произвеждат един и то може би най-жалкия модел на фолцфаген и вече ще сменят името на компания с история може би по-голяма от краварската изобщо :D
  • #7
    Оня с коня до смешки ( преди 3 години )
    Е що се засягащ ся,кат нямаш нямаш:))))
  • #6
    Оня ( преди 3 години )
    Споко смешки , ти нямаш пари ни за Тесла , ни за Фолксваген. Така че не го мисли!
  • #5
    Bayraktarya-BM-MGGA! ( преди 3 години )
    3 го каза и посочи ЯКО набиващия се в очите напоследък РЕАЛЕН ФАКть, че тия намааните кожодери с техните постоянно високи НАДЦЕНКИ и бъркащи дълбоко в джоба на нормалния народен потребител свръх-цени, ОТДАВНА са се превърнали в типико-кап. паразитиращо образУвание, задигайки обичайно и последния евро-цент от кесийката на позаблудените си нетрезви "фенчета" из целия широк свет. Уви, болезнена съдба за горките им консуматори...
  • #4
    ( преди 3 години )
    Днес се навършват 10 години от първата регистрацията на сериен електромобил в България - Пежо Йон в КАТ-София. Към 1.3.2021 общият брой на електромобили и хибриди у нас е 15610. Нека броят им да расте и да живеем в тихи градове с чист въздух.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    С тези цени няма явно да е народен автомобил!
fallback
Последни