fallback

Toyota: Преходът към електромобили все още е невъзможен

Компанията се обяви против готвената забрана на двигателите с вътрешно горене

Ръководството на Toyota предупреди властите в САЩ за опасностите от готвените забрани и ограничения на двигателите с вътрешно горене. Според шефовете на японската компания, преминаването на електромобили все още е невъзможно заради недостатъчна инфраструктура, също така не е и целесъобразно.

Представители на Toyota в Щатите са категорично против намеренията на властите за забрана на автомобилите с двигателите с вътрешно горене след 2035 година. Тази мярка вече е одобрена от правителството на Калифорния, като беше подкрепена от властите в още 13 щата.

"За преминаване към електромобили са нужни колосални промени в инфраструктурата, технологиите, а също така и в конюнктурата на пазара. Придобиването на електрическо превозно средство в наши дни е напълно нецелесъобразно, тъй като производство и експлоатацията му нанасят много повече вреди на екологията, отколкото хибридите", категорични са от Toyota.

От японската компания посочиха, че са нуждаели от 20 години, за да продадат 4 млн. хибрида в Щатите, така че няма как за по-малък срок в страната да бъдат реализирани повече електромобили. Японците посочиха и статистиката по продажби за 2020 година, която показва, че само 2% от закупените нови коли в САЩ са изцяло електрически.

Снимки: Toyota

fallback
  • #26
    Пропов ( преди 3 години )
    Колкото по масови станат ел. колите, толкова по ясно ще стане , че те са бутафория и утопия. Поне със съществуващите технологии в момента са едно лекарство с повече странични ефекти от колкото лечителна сила.
  • #25
    анонимен ( преди 3 години )
    Ще се сетят.
  • #24
    немо ( преди 3 години )
    Японците не били готови за електрификация :))))) На Тслътъ кой прави батериите....... марсианците.
  • #23
    анонимен ( преди 3 години )
    А тока от какво се прави? Дори в Германия повече от 50% е от въглища. Голяма екологична промяна, няма що.
  • #22
    анонимен ( преди 3 години )
    2000 чарка в двигателя, а в Теслата колко са батериите? Над 4000, всяка с по няколко чарка вътре. Рецитираме някакви лафове и мразим да мислим май?
  • #21
    TSLA ( преди 3 години )
    Да оставим, че в прехода към кола от второ поколение (Car 2.0) са най-накрая. Цялата драма е за лапачката. В момента всеки производител на един от 2000-те чарка в двигател и периферия им плаща лиценз да произвежда този чарк за техен модел. Като отпадне чаркалака, кранчето спира. Аааа, лапачис! Нема вече, Аригато Моримото. Свиквай, ндей дра тъз риза. Га яде кифтетата ни рива, а? Старите хора са казали тарикат мъж не църка. Мрън - мрън, колко съм обидена на миксеритеее ;((( Буахахаааа!
  • #20
    Elon Musk ( преди 3 години )
    За някои е невъзможно.
  • #19
    анонимен ( преди 3 години )
    Хората казват "Луд умора нема" .. тука един определено го доказва!!
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    Епъл като са толкова велики, защо не вземат да изядат Самсунг с парцалите? Малко глуповато е да се правят безсмилени сравнения. А Тойота като изкарат догодина батериите с твърд електролит - кой ще е Нокията и кой ще е Епъл?
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    до Малки сте и не помните Нокиа. Епъл ги изядоха с парцалите...... Какъв Епъл ги изял? Купиха ги майкрософт и ги дръпнаха толкова назад с уиндоус мобайл, че изчезнаха по естествен път. Ако тогава Нокия бяха заложили на андроид нямаше да загубят и процент пазарен дял.
fallback
Последни