fallback

Audi RS6 предизвиква Mercedes-AMG GT R PRO на ускорение

Двата автомобила се състезават кой ще вдигне по-бързо 200 км/ч (ВИДЕО)

Комбито Audi RS6 е един от най-забележителните и едновременно с това най-противоречивите автомобили на пазара, защото е много трудно да се оправдае семеен автомобила (да, той може да се използва и като такъв), който ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,6 секунди. Това се дължи на неговия 4,0-литров битурбо V8 мотор с 600 к.с.

Друго стряскащо в тази кола е нейната цена - над 120 000 евро, което никак не е малко. В същото време това е един много способен автомобил със забележителни характеристики, като новото му поколение беше представено през 2019 година. Сега обаче той се изправя срещу един съвсем различен модел - родения за състезания Mercedes-AMG GT T PRO.

Роудстърът на спортното подразделение на Mercedes е определян като "пистов автомобил за пътя". И в случая той има още едно сериозно предимство пред модела на Audi, защото те не се състезават на 1/4-миля, където системата quattro (4х4) би изравнило възможностите на двете коли. Надпреварата е за това, кой ще развие по-бързо скорост от 200 км/ч.

И двете коли ускоряват от 0 до 100 км/ч за 3,6 секунди, като са с приблизително еднаква мощност - 600 к.с. за Audi и 585 к.с. за AMG GT PRO, така че това би трябвало да гарантира оспорвана и интересна надпревара. А и самото видео е само две и половина минути, така че няма да загубите много време.

Снимки и видео: Autoevolution

fallback
  • #24
    Сектант ( преди 3 години )
    Ехх що не дойде чичо Искрен с М5 цата компетейшъна това чудо прави 3.2сек от 0до 100 да ги бие и 2та.
  • #23
    анонимен ( преди 3 години )
    Въпроса е дали може да завива поне толкова добре като E63AMG и M5. Отговора е НЕ!
  • #22
    анонимен ( преди 3 години )
    Точно журналисти и пилоти казват, че недозавива сравнено с M5 и E63AMG. Като сложиш двигател пред предната ос няма как да има добро поведение в завой. Bmw M6 е стар автомобил, дали е дал по-добро време от новото М5? Не, не е.
  • #21
    анонимен ( преди 3 години )
    До 20 да знае,че дрифта е загуба на време и за поставяне на време е изключително пагубен. Дрифта е само за шоу.
  • #20
    анонимен ( преди 3 години )
    Ами не знам дали дрифти, ама досега не съм гледал или чел ревю, в коего да не споменават, че колата недозавива, ако я напънеш мъжката. Между другото, новото Ламбо Сиан е същата схема. Тъкмо четох ревюто на Топ Гиър и Ауто Експрес - Ламбото не-до-за-ви-ва. За тея пари трябва да има уволнения във ВАГ!!!
  • #19
    Getmoney ( преди 3 години )
    Адекватно е да го съпоставят с R8 ...
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    Много красив дизайн направиха на това ауди но си остана недозавиващо. За съжаления тези не успяха да направят RS6 което да завива. Толкова ли беше трудно да сложат тоя мотор малко по-назад? Да се надяваме че ел. коли няма да са толкова зле завиващи.
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    Всички аудита изглеждат еднакво, иначе коректния противник тук трябва да е порше.Обаче вагените така са се умешали, че малко останаха истинските поршетата.
  • #16
    анонимен ( преди 3 години )
    Хубави и бързи коли са Ауди, но проблемът с недозавиването им изяде главата тотално. Старите модели беха ок
  • #15
    Здрав мен... ( преди 3 години )
    До 1 и 2...Въобще не разбирате от дизайн. Споделяйте си *** предпочитания по-нормално.
fallback
Последни