fallback

15 забавни спортни автомобила за по 5000 евро

Почти всички от тях стават и за всекидневна упротреба

Наскоро ви показахме 15 компактни автомобила, които могат да се купят за около 5000 евро. Общо-взето в този ценови сегмент влизат най-много от продажбите на употребявани коли в Европа, което означава, че на пазара има предостатъчно предложения. Сега, с помощта на изданието Motor1, ще се спрем на 15 спортни модела, които струват горе-долу същата сума.

Ясно е, че тези превозни средства са по-мощни, което ще означава, че са и по-голяма възраст. Трябва да сте наясно, че за поддръжка, консумация и данъци също са по-високи от тези на обикновен автомобил. Ако това не ви притеснява, можете да станете собственик на изключително забавна кола, която е по джоба на голяма част от хората.

15 забавни спортни коли за по 5000 евро (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #16
    анонимен ( преди 3 години )
    Винаги ми е харесвало BMW Z3 с това, че имаш Hardtop, който можеш да ползваш зимата, а за през ляото си с наелоновия..
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    BMW Z3 е супер, за съжаление ще е или с много малък двигател и/или ще имаш нужда от 15000 лева за качествен ремонт, защото все пак говорим за 20 годишни коли, които, нека си признаем, ако са под 10000 лева, евдва ли са били добре подържани. Иначе, на запазените такива, цента расте последните години.
  • #14
    Avtora ( преди 3 години )
    E goliams nedooebana marsha koiato si niama hal haber ot koli
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    Алфата, БМВ-то, Хюндаят и Тойотата изглеждат спортно. С другите хората ще смятат, че караш кое да е пежо 207 например.
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    ТТ в България 180 кс може да вземеш и за 3000 лв . Тая статия явно не е за бг
  • #11
    До втория ( преди 3 години )
    Какъв дърт дизел бе? MultiJet-а е двигател на годината 4 години, от който 3 подред....! Стар си ти...
  • #10
    .. ( преди 3 години )
    Не бих нарекъл окачването на БМВ Зет 3-здраво.Точно напротив.Именно задния мост е доста проблемен,и който е запопзнат с марката,знае това.Този модел е базиран на бмв е36...и също като него страда от проблеми с окачването,както междудругото и следващия модел Е46.
  • #9
    Plamen ( преди 3 години )
    Kakva tqga ok 4 cilindara bez turbo? Smenqah 2 presavki da izprevarish. Turbo kola na nad 8ngod osobeno togaba da 'tuningovash' e kato na 40god da pochnesh udarno vav fitnessa sas 2 shepi steroidi. Za tezi 10 hilki zavisi ot celta I predpochitaniqta zashto nqma neshto kato 350z da rechem? Egati predlojeniqta 1.7 pechki pri barzi koli??
  • #8
    Анонимен ( преди 3 години )
    Малко впечатления от мен. Алфата - уникално красива и елегантна, но спорт в нея няма. Двигателя е здрав, леко е шумен, има добра тяга, но спорта липсва напълно - не се развърта кой знае колко. Акачването е доста чупливо. Корсата - много далеч от спортен хеч. Пежото и Клиото си се вписват в определението хотхеч. Вече дали са надеждни не мога да кажа. Мондеото не е никак лош автомобил - бърз е, лесно се газифицира и е доста здрав. Това е от мен.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    От всички коли Алфата е топ. Но за 5000 евро такава за под 100К е някаква Горубленска партенка... Особено с Бусо мотора тея коли могад да стигнат над 15000 евро, ако не и повече. Останалите коли и за под 5К ще ги намери човек, но ще са бараки.
fallback
Последни