fallback

Искате BMW на старо - за какво да внимавате?

Баварските модели се нуждаят от специално отношение, в противен случай създават проблеми

BMW винаги е бил един от най-желаните автомобили на пазара, но не всеки може да си позволи нов модел на марката. Затова мнозина се насочват към пазара на употребявани автомобили, но преди това започват да си задават основния въпрос: "Струва ли си за се купи, тъй като обслужването и ремонтът не са никак евтини?"

Съответно, от тук произлиза и друг въпрос - за какво трябва да се внимава при избора на употребявано BMW? На него се опитва да даде изчерпателен отговор изданието "За рулем", което посочва  слабите страни на автомобилите на баварската марка. В случая става дума за актуални модели на марката, които вече се предлагат и като втора употреба.

За какво да внимаваме при покупка на BMW на старо (ГАЛЕРИЯ):

Снимки: BMW

fallback
  • #10
    F30 320d ( преди 3 години )
    Моят опит с f30 320d е че доста добра кола. Произведено 2012 аз го купих 2014 на 54.000 км със цялата сервизна история по дата и км. Сега е на 210.000км и смених само десен шарнир. Масло на всеки 30-35.000км и понеже бях забравил горивен филтър чак на 120.000км, оттогава на всеки 60.000км. Карам го главно магистрала и където няма ограничение със скорост от 180 на горе. Понякога с такава скорост минавам по над 100-150 км през нощта. Нищо общо със статията. Да видим до кога ще изкара:)
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    От всичко изписано разбрах, че по-новите модели на БМВ след 100 000-150 000 км проявяват доста проблеми, т.е. какво излиза или трябва да си купиш ново или много да внимаваш с избора на старо такова. Не съм хейтър, аз това разбрах. Моля, който е имал такива по-нови модели да сподели опит!
  • #8
    Ха ха ( преди 3 години )
    БМВ ли , мерси! По-голям шанс да оцелее човек има дори да си удари една Астра-Зенека!
  • #7
    до Гочето ( преди 3 години )
    Недей да генерализираш така. Има и БМВ-та които са за заможни хора. Всеки ceлcки тарикат с 46-ца или 39-ка обяснява как само богати баровци карат БМВ. А на споменатите кое им е скъпото? Да по-скъпи са за каране от Пасат по същото време, но не драматично
  • #6
    Гочето с голфа ( преди 3 години )
    Както и други са писали. BMW е прекрасен автомобил за заможни хора.Купува се със застраховка и гаранция.Какво се случва с колите, с изчерпан ресурс е проблем единствено на жителите на държавите от третия свят с афинитет към премиум усещане.Всяка жаба да си знае гьола.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Е90 e последното БМВ, което си заслужава да се купи на старо и пак важи само за някои двигатели. Ф30 е прекрасен автомобил, но да не ти е в гаража като стане на 5-6 години, няма много проблеми но всичко му е 4 цифрени суми. И като сложиш че само обслужването на едно Ф30 нов внос ти е 3+ к лв.
  • #4
    .. ( преди 3 години )
    Харесвах тази марка,но съм съгласен с всичко казано по-долу.От доста години насам моделите им са с твърде неприемливи дефекти,чието отстраняване е свързано с доста пари.За марка с подобна цена и претенции...
  • #3
    Дифорс Валватиков ( преди 3 години )
    Закупуването на БМВ е като играта на руска рулетка, с разликата че при нея все пак имаш шанс.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    ново БМВ ( и не само ) се купува по схема за дългосрочен наем, обикновенно за 4 години, с всичко включено и после го връщаш.
  • #1
    Анонимен ( преди 3 години )
    Истината е,че по-новите модели на БМВ, станаха доста скъпи и сложни за поддръжка. Доста чувствителни и не до там надеждни. Всички описани проблеми с малките двигатели при 1 серия и при ф30 ги потвърждавам от личен опит.
fallback
Последни