fallback

Новата C-Class не ви допада - ето ви 10 алтернативи

BMW 3-Series и Audi A4 са очевидните конкуренти на модела на Mercedes, но има и други

Исторически погледнато, Mercedes-Benz C-Class винаги е бил основен модел в гамата автомобилния производител от Щутгарт и се радва на голяма популярност в сегмента на луксозните седани със среден размер. Новото поколение беше представено само преди дни и продължава да е сред най-обсъжданите автомобили в момента.

Пазарът на подобни модели обаче предлага достатъчно алтернативи на C-Class и тези, които не харесват автомобила на Mercedes могат да се насочат към тях. Двата основни конкурента са ясни - BMW 3-Series и Audi A4, но има и други. Някои по-скъпи, други по-евтини, а трети - по-спортни. Сред тях попада и още един Mercedes-Benz.

Новият Mercedes-Benz C-Class и неговите конкуренти (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #28
    ... ( преди 3 години )
    тоя крайния даже и не подозира, че ако си с 2 леви ръце и същото в главата може да се размажеш и с 100км/ч! значи да живеят конските...не, магарешките каруци! )))
  • #27
    До край-ния ку-ку ( преди 3 години )
    В единия си коментар сравнява японските коли с китайското волво, което от 1-2 год е станало за смях на света(със съответните продажби), че били "ограничени" до 180-200км/ч!? Та дори Мазда 6 развива над 230км/ч ама откъде крайно увредения карач на неуДачиите на рено да знае това!? После за него цитираните в #22 коли не били японски ами "спортни"!!? А бе аланкоолу посъветваха те да си траеш в трошката която имаш за кола и да не раздаваш вафли в статия за Мерцедес! Аре със здраве и най-вече късмет!
  • #26
    анонимен ( преди 3 години )
    Ми няма нормаленчовек, който без да е осъден с присъда , да предпочете пред мерц C клас, който и да е японски гнилоч от същия клас с астматик под капака от 90-те , без каквато и да е шумоизолация с 4-6 ст автомат или вариатор, долнопробни материали и безидеен наивистичен дизайн. А тва как не им трябвало 200, ми те със 160 са по на 4500-5000 об/мин и не ке седи вътре от гюрултия и си смазан от път . *** за клошове разни.
  • #25
    край ( преди 3 години )
    До 29. А това че всеки български Харалампи се мисли за Хамилтън е всеизвестно.Взима си немски премиум добре отлежал в италианска автоморга и е безсмъртен.На завойте изпреварва без видимост обаче си кръстосва пръстите и вика "А дано нема".Естествено на 89тия път ИМА и после му правят паметник до шосето на който пише "Живея за да карам".
  • #24
    алоо предния ( преди 3 години )
    Баце, с тия разсъждения си за у Бг Мама - слабомощни коли, никви скорости....Тука коментираме Истински коли!! Още повече, много знаеш ти какво правят у Япония!!
  • #23
    край ( преди 3 години )
    До 22. Ще ти го обясня като за слаб в главата.Мазда Сх6 Мазда 6 Тойота Рав4, ЛК, хонда CRV и пр. Са коли за нормални заможни хора - не вдигат повече от 180 - 200 км/час.Мазда Сх6 е аналогична на БМВ х3 но и през ум не им минава да и сложат 300 -400 к.с. Не го намират за разумно. Същото и с Волво ХС60.За спорт японците правят специализирани леки и пъргави коли. И не спортуват по магистралата Токио -Осака. А пък да свят на някой по пътищата да се дръпне пък на японеца не му минава и през у ...
  • #22
    анонимен ( преди 3 години )
    #17 е напълно прав,та в този смисъл всичко казано до тук за разни мизерни измислици като Гтр нсх и други разни лейди и момчешки шейвъри си е умряла история обречена на изчезване и носталгия в рамките на няма и 5 години
  • #21
    край ( преди 3 години )
    До 22 Даваш ли си сметка че това са японски СПОРТНИ автомобили.
  • #20
    до 24 ( преди 3 години )
    Пупи, на теб кой ти ги разказва тия гаражни легенди за алфата?
  • #19
    Пупи ( преди 3 години )
    Алтернативите са доста нелепи и грозни. Алфата и Волвото са ок. Алфа обаче се чупи 3 пъти седмично... Волвото е сивушка леко.
fallback
Последни