fallback

Блогър разглоби нова Toyota и разкри тайната на успеха на японците

За "опитно зайче" беше използван всъдехода Fortuner (ВИДЕО)

Блогър от YouTube-канала "Клубен сервиз" се опита да обясни успеха на японската марка Toyota. За целта той напълно разглоби чисто нова Toyota Fortuner, която в Русия струва 3 млн. рубли (около 33 500 евро) и показа както силните, така и слабите страни на всъдехода.

За опита беше взет изграден на рама Fortuner, произведен през 2020 година най-ниското ниво на оборудване - Komfort. Пробегът на автомобила е по-малко от 1000 км, като това един от най-достъпните всъдеходи на марката, тъй като няма допълнителна защита от корозия и е с минимална шумоизолация, както и с проста акустика.

Оценката за сглобката на машината е висока - шевовете на каросерията са обработени допълнително за постигане на пълно херметично затваряне. Кабелите са отлично поставени, а по-голяма част от оборудване е производството на Toyota или на японски фирми.

Сред останалите достойнства се посочва задвижващия силов агрегат - атмосферен мотор с обем 2,7 литра, който е съчетан с 6-степенна автоматична скоростна кутия. Двигателят е опростен, но е много надежден. Същото се отнася и за трансмисията. В основата на Fortuner е усилена рама от пикапа Hillux, а окачването с е много здраво, така че би трябвало да служи на стопанина си дълго врем без проблеми.

Блогърът сравнява Toyota Fortuner с руския УАЗ Patriot и стига до извода, че в японския всъдеход няма никакви иновации, а тайната на успеха на японската марка се дължи само на две неща - внимателната сглобка и качествени материали.

Снимка и видео: YouTube

fallback
  • #14
    До 15 ( преди 3 години )
    Ми купи ди инивативен немски леген, чф да сменяш верига на 49к ( кат свалиш двигателя иновативно) или пък да хвърлиш готина DSG, x drive или подобни шитни на 30 к, че и по-малко
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    Същия случай в Щатите F150 и Tundra на подемник - еми всеки един елемент в купе, окачване и трансмисия на Тойотата беше или по-здрав, или сложен на по-добро добро място отколкото при Форда.
  • #12
    сепуко харакири ( преди 3 години )
    Преведено на *** език-дърта бангия с нова тенекия и мотор от войната.Естествено е надеждна, щото агрегати се монтират на по 30 години.Морално остаряли коли.Евтинджос.Японска газка.
  • #11
    Анонимен ( преди 3 години )
    До #7А спомняш ли си коя година Голф беше избран за кола на годината в Япония? Какво значение има това? Избират се евтини и достъпни модели, по скъпите само цъкат с език. А Тойота това го могат, продават техника на по 30г, оставаше и дефектите да не са изчислили. Споменава се и спестената шумоизолация, само да спомена че и на по скъпите модели липсва. Антифоните са част от серийното оборудване
  • #10
    Брус ( преди 3 години )
    Сравнява Тойота с УАЗ
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Реално Системата Тойота, наречена TPS/Toyota production system/ се изучава в университетите и се прилага вече от много фирми за намаляване на разходите/ Реално Тойота въвежда тази система и така става Номер 1 в света като здравина и цена - защото не пести от качеството,а от излишни разходи като складови, друго че,че на поточната линия всеки работник може да спре цялата поточн линия, ако е видял дефект, така той се отсранява още в завода и частите се подобряват в зародиш, това спестява разходи
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    "Евтино и качествено няма! Не само при автомобилите, а навсякъде! За да е евтино, значи с нещо е направено компромис! И колкото по-евтино е, толкова компромисите са повече!" Това ,което си написал показва,че не си чел нищо за авто-индустрията и имаш митични представи за нея. Ако беше чел някога, щеше да знаеш,че Тойота измисля уникалната система за производство Just in time, Която прави ненужни складовете за части и всички разходи по тях като частите идват точно на поточната линия, други под ...
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Третия свят за Япония е европа.Бедни подкупни мишки са Еврогейците.За Япония европейците са второ качество хора.
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Дивия щял да учи Японците как се правят двигатели.Номер 1 те от 50 години показаха на целия свят какво е вечен двигател бе .
  • #5
    До #3 ( преди 3 години )
    Брей, г-н компетенция и я ни изброй иновациите в немски всъдеход, на такава цена. Прекалено си посредствен за да сгрееш, че швабите правят едни лъскави чепове, които возят такива *** като теб до мол-а. Където трябва сериозна техника, никой не гледа лъскавата фасада и пиано лак-а съчетан с китайски таблети. BTW Я се поинтересувай каква марка кола е избрана за кола на годината в Германия за 2021 г.
fallback
Последни