fallback

Mercedes-Benz S-Class на старо - какво да очакваме?

Иконата сред луксозните лимузини предлага надеждност, но и някои неприятни изненади

Представителните седани от най-висок клас не са чак толкова много, но сред тях има един, който се е превърнал в икона. Неговото име е Mercedes-Benz S-Class, като много рядко някой от конкурентите му може да го изпревари по продажби. А авторитетът, който си е извоювал този модел, е признат дори от тези, които избират автомобили на други марки.

Преди няколко месеца беше представена новата S-Class (W223), като неговият предшественик (W222) вече се води втора употреба. Това би трябвало да означава, че цената му ще спадне и съответно може да се окаже доста изгодно положение.

Моделът излезе на пазара през 2013 година, а през 2017-а беше обновен. Промените не се отразиха сериозно на дизайна, тъй като засегнаха предимно оптиката. Сега S-Class (W222) се предлага на пазара на употребявани автомобили в широк диапазон от цени, което вероятно ще накара мнозина да се ориентират към нея.

Представителният седан обикновено е търсен за всекидневно ползване, което означава и сериозен пробег. Трябва да се отчете и още нещо - тази кола в повечето случаи е карана от нает шофьор, а не от собственика. Това означава, че нейният двигател доста време е работил и на празни обороти, докато водачът е чакал шефа си пред офиса или заведение.

По този начин двигателят е натоварван допълнително, което не е никак здравословно. Затова експертите препоръчват при диагностика да се проверят и часовете на работа на мотора. Умножете ги по средната скорост, регистрирана на бордовия компютър и така може да добиете представа, колко е приблизителния пробег на автомобила. И съответно да разберете, дали той отговаря на показанията на километража.

Какво да очакваме от Mercedes-Benz S-Class, поколениe W222 (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #25
    ю ( преди 2 години )
    удоволствието от пътуване с такава кола е несравнимо. всичко си има цена.
  • #24
    30 ( преди 3 години )
    Готина кола, хареса ми още като излезе, но не е за мен. Ако правиш 10 000км/год., 90% в София, семеен с деца..., но ако това ти е мечтата, цените са поносими, само при покупката. Ако уцелиш бройка, може да не пипнеш нищо, но на база продаени 8-*** Ауди и 7-*** Бмв по ~12000бр. Колко от тях ще дойдат тук...
  • #23
    до 28 ( преди 3 години )
    Никога недей да подценяваш вграденото слабо.умие на населението.
  • #22
    до 27 ( преди 3 години )
    Ще стане след 10 може би 15 години. В момента 222-ка започва от 32-3к евро. Готова за каране тук ще е 75к лв. Колко хора могат да дадат толкова за кола.
  • #21
    На Ганьо колата ( преди 3 години )
    Колата на типичният ***, потънал в кредити и живеещ под наем в Люлин, и работещ като шофьор на бЕл бус за доставки. Накратко колата на истинския българин.
  • #20
    none ( преди 3 години )
    Самият факт че се обсъжда толкова оживено, закупуването на 5+ метра представителна лимузина 2-ра (3-та, 5-та, 7-***) ръка, която да се кара ежедневно като лична е много показателен за възможностите съотнесени към мераците на много българи. Като гледам продължава масовият внос на 15+ годишни "премиум" ***, в състояние готови за Надин. В момента срещу БГ тече процедура за мръсният въздух, и когато ни глобят всички псевдо баровци ще трябва да се охарчат отново ... за 2-ра ръка малолитражка
  • #19
    Niko ( преди 3 години )
    Кола с мого ръжда и много проблеми по електрониката. Пълен блокук.
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    Е, след като знаеш размера на мъжките атрибути на собствениците, кои сме ние, че да ти оспорваме!!
  • #17
    Бай Онзи ( преди 3 години )
    Това е кола само за баровци и патрони простосмъртен човек не може да има такава кола дори и W221 да е поддръжката е доста соленичка бацета сметам знаете инак лесно се купува ама масрафа е голем.
  • #16
    Бай Онзи ( преди 3 години )
    Това е кола самозабаровци и патрони който нема кинти еле работи за една заплата не може да има такава кола оти не може я поддържа.
fallback
Последни