fallback

Новият VW Golf се пробва да "хване" Porsche Panamera на магистрала

Още едно доказателство, че дизелът не бива да бъде подценяван (ВИДЕО)

Броят на електрифицираните модели на пазара се увеличава всеки ден, като за сметка на това продажбите на дизели намаляват. Тези мотори преди време бяха основен факт в Европа и все още са търсени, макар и в много по-малки количества.

Повечето производители от Стария континент все още предлагат дизелови мотори. Volkswagen, например, продължава да произвежда своя своите TDI и те си остават най-популярната опция пред купувача в някои държави. Дори новият Golf разполага с 2,0-литров TDI, който се продава в добри количества в Германия.

Оказва се, че тази версия на хечбека е предпочитана не само заради ниския разход на гориво, а и заради приличната производителност, която предлага. Доказателство е това видео, публикувано в YouTube-канала Meilensammler. То е заснето от салона на VW Golf VIII, който на магистрала в в Германия, е задминат от Porsche Panamera.

Водачът на дизеловия хечбек натиска здраво газга и се опитва да "хване" летящото напред Porsche, като ускорява до 237 км/ч. А това е със 15 км повече от обявената от Volkswagen максимална скорост за тази версия на Golf.

Ясно е, че двата автомобила няма как да бъдат сравнявани, тъй като Golf 2.0 TDI разполага само със 150 к.с., докато тази Panamera е с V6 мотор с 330 коня. Но пък дизеловият Golf се оказва съвсем малко по-бавен дори от топ-версиите на модела, като GTI Clubsport, например, който също има 2 пъти повече коне под капака си.

Снимка и видео: Meilensammler

fallback
  • #10
    Що за тпизъм ( преди 3 години )
    Аз не виждам тоя нещо да догонва настига и каквото и да е оня го подмина като влак стрела гара и замина.
  • #9
    Пешо ( преди 3 години )
    Пернишки винкел
  • #8
    Лелеле ( преди 3 години )
    Ако беше въздесъщия 1.9 TDI, даже без червено i, нямаше никакъв шанс Порше -то! Айде, голфаджиите да започват да се възбуждат! :)
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    поршетата не изпреварват гоуфове само ги заобикалят
  • #6
    Въпрос ( преди 3 години )
    Някой може ли да ми напомни кой беше най-мощният атмосферен дизел на лека кола? Беше Мерцедес, 80 и нещо коня :D Между 20 и 30 коня на литър обем - тва е дизелака без помощ от турбина. Т.е. умира още преди да си тръгнал да изпреварваш. А смрадта и саждите са друга тема.
  • #5
    ND ( преди 3 години )
    Абсолютно глупава статия, както и видеото, а за коментарите в него, направени от създателя му, нямам думи.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Типичен голфаджия, изпреварващ го и почва да кара бързо. Голфаджията неразбира колко е смешно това, да гониш порше с голф, все едно да изпревариш *** с кон и каруца и оня да почне да пришпорва коня и да те гони.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Открихме законите на физиката или защо конските сили не са всичко.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Подобни артисти има и в бг, карат със сто и като тръгнеш да ги задминаваш ускоряват- щом го усетя се прибирам в дясно - пубертета го изкарах отдавна.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Релната скорст значи е около 220-225, но тези комплекси.. Не карам немска кола, но има много комплексари като ги изпреваря и почват да ме гонят, как така ще ги мине .... Някои успяавт, но 99% не издържат на темпото. Това, че Порш-а не са го натиснали докрай е друга бира, рядкост е да е да видиш някой с Порше да го кара над 200
fallback
Последни