fallback

Най-скъпите масови модели за поддръжка

Американски експерти изчислиха разходите по тези коли за 10 години

Някой може да остане изненадан от факта, че някои обикновени превозни средства струват доста на своите собственици през 10-годишен период. Някои автомобили изглеждат отлична сделка, но се оказва, че разходите по него са сериозни, а след едно десетилетие той може да бъде продаден на нищожна цена. Такъв е и случаят с тези 20 автомобила, които американското издание CarEdge.com посочи като моделите с най-високи разходи за поддръжка.

В списъка попадат коли от различни класове, като първоначалната им цена е сравнена с общите разходи, направени по тях за 10 години. Както ще видите, ремонтите и поддръжката могат да възлизат на значителен процент от първоначалната покупна стойност и в крайна сметка разходите по тях са много високи, още повече, че самите коли остаряват. Сред тях има модели както на луксозни марки, така и на масови производители.

Най-скъпите масови модели за поддръжка (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #10
    Кок3 ( преди 2 години )
    И как на модел произведвн 2015 година му дават 10-годишни разходи?
  • #9
    Стан ( преди 3 години )
    Айде стига глупави статии
  • #8
    Петко ( преди 3 години )
    Новите хюндай са толкова грозни, че колкото и да им вземеш си все на печалба при продажбата им на старо.
  • #7
    z00m ( преди 3 години )
    Vze ми думата от устътъ:Колко би струвала поддръжката на Вейрона ми в колхоза край Воронешшш?!Ей затуй си любим джигулити!
  • #6
    Готин ( преди 3 години )
    ,,Браво,,! Изумихте ме със ,,статистиката си,,. По тази логика, един Вейрон ще се окаже с най-евтина поддръжка. Какво са едни 200хил. долара!? Това е само едни десетина процента от цената. Пълна лудост!
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Много ме кефят такива статии в които и дума не обелвате за критериите, по които е направено подреждането. От поддръжка до поддръжка има разлика - в оф-сервиза ми искат 60? за масло 26? за филтър "Mahle" и още 48?+ДДС за работа, отивам в склада и за двете ми взимат 42? , сменям ги на еко-пункта дето е на края на селото - имат канал и варел за отработеното масло- и готово.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Като чуя експерти и си повръщам в устата.
  • #3
    Еваля ( преди 3 години )
    Изключително много обичам статии за американския автомобилен пазара, който от към модели, гаранция, гаранционно и след гаранционно обслужване, начин на експлоатация на колите е "налълно" идентичен с Българския!!! Помагат ми колкото рециново масло при диария!
  • #2
    Sameman ( преди 3 години )
    Очевидно, това са автомобили изкарани от база данни, като критерият едва ли е по-различен за другите модели. Явно това са звездите. За съжаление класацията е американска и не е напълно релевантна към Европа. Но пак виждаме доста немаски автомобили, за които се знае, че гълтат доста пари за потдръжка. Всеки си преценява.
  • #1
    Джамбо от Горубляне ( преди 3 години )
    Доста подвеждаща статия - смяната на филтри и масло във фирмен сервиз са 300-500? , което ви дава около 3-4000? за 10 години , като прибавиш още поне 500? за ремък/верига, плюс 2 чифта гуми за 1000? и си стигнал изброените суми даже БЕЗ да ти се е разваляла колата.
fallback
Последни