Блогърите от YouTube-канала carwow провериха възможностите за теглене на буксир на новия Land Rover Defender, Mercedes-Benz G-Class и Jeep Wrangler Rubicon. Всъдеходите се състезаваха в теглене на въже, като в надпреварата участваха стандартни версии на модела, а победителят беше обявен след 3 двубоя.
За разлика от съперниците си Jeep Wrangler Rubicon е с конструкция на рама, бензинов двигател и гуми за кал BFGoodrich. Под капака му е поставен 2,0-литров бензинов турбомотор с 270 к.с. и 400 Нм. Американският всъдеход има механични блокировки на диференциала, като теглото му е 2000 кг.
Новият Land Rover Defender D240 се задвижва от турбодизел 2.0 Ingenium с мощност 240 к.с. и 430 Нм. Британският всъдеход е с 400 кг по-тежък от модела на Jeep, като разчита на електронен диференциал и нормални гуми.
Със своите 2,5 тона Mercedes-Benz G 350 d е най-тежък от тримата, като под капака му е поставен 2,90-литров турбодизел с мощност 286 к.с. и 600 нм. Той разполага с блокировка и на трите диференциала и е обут със стандартни гуми.
Снимка и видео: Carwow