fallback

Мъск призна за проблеми с качеството

Милиардерът посочи кога трябва да се купи кола от Tesla

Главният изпълнителен директор на Tesla - Илън Мъск, предупреди клиентите да не купуват автомобили веднага след старта на производство, а да изчакат, за да може да бъдат избегнати проблемите с качеството.

"Когато хората ме попитат - кога да си купя Tesla?, аз винаги им казвам, че трябва да го направят или в самото начало на производството, когато обемът е още малък и качеството се следи, или когато производството достигне стабилно състояние. Не го правете, докато обемите растат, защото е възможно да има проблеми с някои детайли", коментира шефът на Tesla.

През последната година имиджа на американския производител на електромобили беше сериозно засегнат от проблеми с качеството на изработката, като клиентите използват социални медии и други публични форуми, за да се оплачат. Според Мъск, вината за това е ускоряването на производство, което е причинено от по-високо търсене.

"Някои от проблемите бяха решени. Например, подобрихме значително качеството на боята в кая на миналата година. Преди това тя нямаше време да изсъхне, тъй като линията работи много бързо. Като цяло производстото е истински ад, тъй като прототипите са лесни за правене и много забавни, но постигането на голям обем с надеждни части и на достъпна цена цена е мъчително трудно", добави Мъск.

Той обаче защити компанията си, като изтъкна факта, че тя е постигнала подобни обеми на производството за по-малко от 10 години, а това е нещо, което никой друг американски производител не е правил в повече от 100-годишната история на автомобилната индустрия в страната.

fallback
  • #6
    сепуко харакири ( преди 3 години )
    Сюпер.Ей така в комунизма обясняваха че не трябва да се купува кола правена в понеделник или петък.Ако не беше печатницата за пари, тая марка отдавна да е предала Богу дух.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Отидете да направите един тест драйв на ID3 да видите кво става там с проблемите - не светят бутони, климатикът се пуска, спира. Подгревът на седалките не знаеш работи ли, не работи ли. *** си е майката. А вие ми пишете статии за Тесла...
  • #4
    Анонимен ( преди 3 години )
    Тесла действително имат проблеми с качеството на отделни компоненти, но им прави чест, че публично признават за това. Защото се сещам, за една друга компания, на която бях клиент и в официалният им сервиз ми обясняваха, че колата да харчи литър масло на 1000 км било в реда на нещата. Тесла са млада компания и е нормално в началото да имат известни затруднения, няма как.
  • #3
    Анонимен ( преди 3 години )
    Проблеми със сглобката
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Междувременно заработи завода им за бързи зарядни колонки в Шанхай с капацитет 10 хил. на година за сравнение за миналата година по света са инсталирани около 4 Хил. и към момента има общо около 20 Хил на 2190 станции
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Великан е. Това едно европейско автомобилно СЕО не би си позволило да го каже. Всъщност спомням си Серджо Маркионе, който каза за електрическата версия на стария Фиат 500, че не иска никой да го купува, защото генерира загуби за компанията.
fallback
Последни