fallback

Eто го и френския отговор на BMW X2 и Mercedes GLA

Новият DS 4 идва с добавена реалност на предното стъкло и без отвори на климатика

Френската марка DS представи четвъртия модел в гамата си - DS 4. Според създателите му това е автомобил от т. нар. "премиум С сегмент", но е по-скоро конкурент на кросоувъри като BMW X2 или Audi Q3, отколкото на класическите седан и хечбек модели в сегмента.          DS 4 всъщност ще се предлага в две разновидности - Performance Line, която е по-близо до класическия хечбек, и визуално повдигнатата Cross версия, стремяща се да дава приключенско усещане като SUV модел. Автомобилът е дълъг 4.40 метра и висок 1.47 (в по-ниския вариант).

Дизайнерите са се постарали да придадат атлетичен и мускулест силует на автомобила, обясни по време на премиера шефът им Тиери Метроз. За да подсили това впечатление, DS 4 ще ползва доста големи колела - стандартно 19- и 20-цолови.              Колата запазва характерните вертикални дневни светлини от концептуалния модел, и получава ново поколение матрични LED светлини, които могат да проследяват и затъмняват насрещно идващите автомобили, така че на практика винаги да карате на дълги, без да заслепявате никого. Предната решетка носи характерната диамантена шарка на марката. Ръкохватките на вратите се прибират в тях - мода, въведена с Tesla Model S.

Интериорът е почти изцяло дигитален и снабден със седалки от иновативна пяна - "ново поколение в комфорта", както твърдят от марката. Другата голяма новост е видимото изчезване на въздуховодите на климатичната система. Те всъщност са вградени по цялото протежение на таблото. Климатикът има специални сензори за фини частици (PM2.5), и може да прочисти салона от тях само за няколко минути.           DS 4 получава и интересна информационна система с добавена реалност (AR), която може да прожектира детайли и указания направо върху предното стъкло. Мултимедията ползва 10-инчов сензорен екран, с гласови и жестови команди.

Новост е и активното окачване, свързано с камера за наблюдение на пътя. Когато засече промяна в релефа, то за нищожна част от секундата се пренастройва, за да намали до минимум сътресенията в купето.             DS 4 е построен върху EMP2 платформата на групата PSA, но значително усъвършенствана. Още от дебюта си наесен моделът ще се предлага и като зареждащ се хибрид с 225 конски сили максимална мощност и над 50 км пробег само на ток. Останалите варианти ще са 1.2- и 1.6-литрови бензинови турбомотори, с мощност 130 и 180 конски сили, както и BlueHDI дизел със 130 коня.

Още снимки на новия DS 4 вижте в ГАЛЕРИЯТА:

 

 

 

fallback
  • #11
    Име ( преди 3 години )
    Симпатяга е ds мене ми допадат като изпълнение. Макар че в бгнце с тия пътища само offroad чудовища заслужават да се карат.
  • #10
    Хи хи до #4 ( преди 3 години )
    Че Ханс Пръдливи кога па е можел да прави добри леки дизели....
  • #9
    До 7 ( преди 3 години )
    Зер немските дръгели не са трагедия под капака....
  • #8
    До №9 ( преди 3 години )
    "Айде бе, мой, къде беше!! Изджасай сега десетина коментара, колко, аджеба, е хубава таз кошница!!"Е, не е като твоята магерешка талига, значи е грозна! Хаиде паркирай я в Столипиново и върви да си го искараш на чеветата! :)
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Айде бе, мой, къде беше!! Изджасай сега десетина коментара, колко, аджеба, е хубава таз кошница!!
  • #6
    Nev ( преди 3 години )
    Предницата не знам, но определено от страни погледнато, доста прилича на Лексус.Определено ми допада, особено интериорът, страхотен е!
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Като визия, е съвсем друга лига, където БМВ Х и Ауди, може само да мечтаят. Но за съжаление, под капака е трагедия, но не (само) по вина на прозиводителя...
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Изглежда добре, красавица е, има нещо различно в тази кола(чисто визуално)
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Дизелът сигурно е реверанс към немските лоени вурстове, не можейки да приемат идеята за автомобил без любимото им тракане, пушилка и обричане на онкологичен апокалипсис на децата им.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Я, има и дизел! Ако беше германски, швабен и още как там се зове, щеше да напише десет коментара за немските лоени вурстове и тракащи дизели тровещи децата и цялото човечество, *** сега се спотайва.. или чисти тоалетните в Дюселдорф!!
fallback
Последни