fallback

Lamborghini пита феновете дали искат електромобили и хибриди

Компанията се фокусира и към екологичния аспект на производството

Автомобилната индустрия е на кръстопът, а бъдещето й изглежда все по-силно свързано с електрическата мобилност. Общо взето всички компании преосмислят плановете си, като мнозина вече дадоха ясен знак, че ще се развиват в посока на електромобилите и други нови алтернативни задвижвания.

Lamborghini, които доскоро заявяваха, че ще разчитат на двигателите с вътрешно горене до последно, явно също се стараят да се преориентират в новия автомобилен свят. Марката стъпи леко в полето на електрификацията с лансирането на хибридния Sian, като възнамерява да работи още по-сериозно в тази посока.

Италианската компания, обаче, явно разглежда и възможностите за по-дълбоко "нагазване" в света на новите задвижващи системи и екологията като цяло. По тази причина, производителят пусна в уеб сайта си запитване до феновете си относно техните нагласи за устойчивото развитие и бъдещето на марката.

И докато някои от въпросите в анкетата не са особено интересни, то два от тях привличат вниманието по-сериозно. Първият е "В кой тип технология би трябвало да инвестира Lamborghini за още по-устойчиво бъдеще?" В дадените 4 опции за отговор са посочени плъг-ин хибридните системи, електричеството, горивните клетки и традиционните двигатели с вътрешно горене.

Вторият интересен въпрос е дали компанията би трябвало или не да използва рециклирани или екологични материали в автомобилите си. Не е ясно какво точно имат предвид от Lamborghini, но явно става въпрос за неща, които други производители вече въведоха - като интериора от рециклирани материали на BMW i3 или пяната от соя, която Ford използва за изолация от над десетилетие, спестявайки хиляди тонове въглероден двуокис.

Под една или друга форма, от Lamborghini ще трябва да навлязат по-сериозно в полето на екологията, за да се справят с предизвикателството на все по-строгите екологични стандарти. Както вече споменахме, компанията започва полека да лансира хибридните технологии и напълно вероятно ще навлезе в дебрите на още по-силната електрификация. Особено с помощта на компанията - майка Volkswagen, която има сериозната амбиция да стане световен лидер при електромобилите.

fallback
  • #5
    Интернал ( преди 3 години )
    Ако следващото R8 стане електро , то съответно и Huracan ще го последва. Проблемът е я теглото...Тесла я бива на старта (но само в първите метри, след това си е тесла и няма шанс)....а с тази маса и завоите
  • #4
    TSLA ( преди 3 години )
    Случката с Ламбо не е до екология. Ошашкаха се какво излиза на пазара и с какви параметри. Тодор Колев някога пееше: Как ще ги стигнем американците". На Ламбото с 90-те литра в резервоара аха-аха да стигнат до морето и не стигат. Пълниш 300 кинта и си ти. Еми не стига - викате - ама го зареждам бързо. Финес чарджинг имат супербързи зареждачки на тънкана в момента 20 стинки киловата. Някой ще ми сметне ли колко излизат 90-100 кВтч, за един преател питам :D Истинска кола е Ламбото *** много друса:D
  • #3
    Черно бъдеще неизбеж ( преди 3 години )
    Не искам да ги тревожа но бъдещето е на тока, това бъдеще ще доведе до безшумни коли, няма шум няма емоция няма спортни коли. Ще има бързи и бавни. Всички брандове са обречени освен ако не станат супертехнологични и различни отностаналите. Което е невъзможно. Вече има ел.ки които правят до 100 за 2 сек. И не струват 200000 долара..... Конкретно тези ги съветвам да предлагат от Ван до колело, щото всички други това ще направят. С авроиндустрията ще се случи това което стана с телевизорите.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Тинтирит, защо не ползваш звучната българска дума 'бензиноглавец'?
  • #1
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    Сега ако си истински петролхед отиваш на сайта на ламбо и гласуваш за добрия стар двигател с вътрешно горене
fallback
Последни