fallback

Как се кара автомобил при -50 градуса по Целзий

Хората в Сибир са измислили удивителни трикове, за да ползват колите си

След няколко снежни дни българската зима се върна към двуцифрените положителни температури. Мимолетният сняг се оказа достатъчен да изпълним Facebook с хиляди оплаквания от нуждата да чистим колата, от състоянието на пътищата и така нататък. Но какво ли бихме казали, ако ни се наложи да поддържаме автомобил и да шофираме при постоянни температури от порядъка на 40 и дори 50 градуса под нулата?               Няколко журналисти от авторитетното руско списание "За рулем" решиха да проверят на практика и заминаха да тестват Renault Captur и Arkana в самия "Полюс на студа" - сибирския район около Якутск и Оймякон, минавайки по легендарното трасе Колима Р504. Ето какво показа техният опит за използването на автомобил в екстремни студове.        Как се кара кола при 50 градуса под нулата (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    чак пък всички... представям си уаз буханка с електрически контакт
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    всички автомобили за севера имат електрически контакти за подгряване на двигателя и на купето
  • #9
    Fury ( преди 3 години )
    Каквото и да ми говорите това не са човешки условия. Човекът е създаден като живо същество да може да живее в околната среда без изкуствено създаден микроклимат. Четох в "За рулем", че там на север през зимата, когато човек отиде на работа с кола, тя не се гаси! През нощта, както пише тук се припалва няколко пъти. Луда работа.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    не сравнявай канадци финландци шведи норвежци с руснаци
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    За конкретните области в сибир каквато и кола да си вземеш, трябва да ползваш опита на живущите в тези условия, гледах филм ,човекът със руски камион пътуваше при - 62 градуса- луда работа.
  • #6
    до 3 ( преди 3 години )
    Аз дълбоко не съм почитател на КГБ и производните му. Но такива като теб ми звучат като нуждаещи се от помощ. Какво общо има тук руския сатрап? Хора живеят в крайния север от поне 3000 години и в Канада, и в Норвегия, и къде ли не
  • #5
    ... ( преди 3 години )
    Гледах едно филмче на някакви американци в Сибир. Ползваха някакви Тойоти май, но преработени за студа. При минус 40-50 пластмасата се чупела и зат'ва тези компоненти бяха подменени с метални или премахнати.Още една купчина други "промени" бяха направили само и само да могат да минат там.А баба Лада Нива (а и не само Нива-та)... каквато я продават в Москва, такава е и за сибир :) разлика няма, но ако не я гасиш нощно време, върви... иначе замръзне ли, няма оправия.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    картон на решетката или иначе казано "целулозно базиран термостат с мануален контролер"
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Карам си ес-класата със стъклопакет , а радиаторът съм го анулирал и шляпам през преспите
  • #2
    да отбележа ( преди 3 години )
    Ачността на рашкия сатрап не познава край и затова ако трябва и в ада ще прати сънародниците си, само и само да има кинти за приятелчетата му олигарси и за следващия летен дворец на брега на водопадите Виктория
fallback
Последни