fallback

Най-мощното серийно BMW стъпи на пистата

Вижте как се справя M5 CS в ръцете на професионален пилот (ВИДЕО)

Представеното само преди няколко дни BMW M5 CS продължава да предизвиква огромен интерес, който компанията от Мюнхен се стреми да поддържа по всякакъв начин. Спортното подразделение на марката пусна и видео, в което суперседанът върти обиколки на писта, а зад волана му е професионален автомобилен състезател.

Пилотът Конър ДиФилипи ще участва в предстоящото „24 часа на Дайтона“ с BMW M8 GTE, като по пътя си към легендарната писта спря в BMW Performance Center в Южна Каролина. Там той стана един от първите хора извън екипа, разработил колата в Мюнхен, който имаше възможност да изпробва автомобила.

Американецът определено остана много впечатление от най-мощния сериен автомобил в историята на BMW. ДиФилипи призна, че не е очаквал да има такава разлика между M5 Conpetition и M5 CS. Второто е само с 10 к.с. по-мощно - 635 срещу 625, но в същото време е със 104 кг по-леко, което се усеща особено на писта.

Това е постигнато след премахването на някои от звукоизолиращите елементи по колата и добавянето на покрив, преден спойлер, капак на двигателя и корпуси на огледалата от карбон. Оказването на седана също е пренастроено, за да отговаря на по-лек автомобил, който освен това има и режим RWD, предназначен за дрифтове.

Снимка и видео: BMW M

fallback
  • #9
    Име ( преди 3 години )
    Това са истинските супер коли - функционални, удобни, комфортни и вървят като състезателни коли. Защо да е сгъваш в някоя сплескана спортна кола и твърдото като дъска окачване да ти разтраква кокалите, когато може да седнеш в комфортния и луксозен седан и пак да можеш да караш супер спортно и да получаваш същото удоволствие от управлението на автомобила. Това го могат само германците - БМВ, Мерцедес и Порше. Те властват в този сегмент и винаги ще е така.
  • #8
    До по-долния ( преди 3 години )
    То и ти си ни омръзнал с твойта е36-ца, дето целиш кофите за бок*лук по завоите с нея ...
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Хубави коли, много мощност, но.. предимно за писта. Прави ми впечтление, че имащите такива коли или не могат или не ги карат толкова "спортно" (до към 180-200) и може ид а знаят колко тяга имат, но едва ли използват и 1/3. Колата им е по скоро за показване на положение, престиж. В Германия, не е рядкост да подминеш някой спортист ако ти стиска и можеш!! да караш с 200 и отгоре
  • #6
    Huligana9 ( преди 3 години )
    Bmw m8 competition !!! Тъва е най бързото БМВ
  • #5
    БГ.ТАТКО ( преди 3 години )
    гусин пропов е виден наш списвател и редактор... ;-)
  • #4
    Propov ( преди 3 години )
    Тук доста хора от БГмама са се преместили май. Разбирачи от класа. Каквото и да се напише, почва едно лудо надцакване. Та по темата. БМВ и Мерц са различни марки. Конглокират се взаимно и това ражда коли на който да се възхищаваме, а не по махленски да ги плюем. Няма най добра кола, защото постоянно излизат нови, старите подлежат на фейслифт, има тунинг ателиета...
  • #3
    До #3 ( преди 3 години )
    За да драскаш нещо си поне прочети каквото трябва! AMG GT63 4door е на ПЛАТФОРМАТА НА Е-КЛАСАТА, пипната в Афалтербах! GT-серията с която явно я бъркаш е на съвсем друга платформа ...Ето ти малко да се понаучиш: https://automedia.investor.bg/a/2-***/42366-zashto-obnoveniya-mercedes-amg-e-63-s-ne-e-po-moshtenА иначе бенветата отдавна ги сърби, че не могат да изкарат равностоен автомобил на 4 door, модел още от 2017г.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    че и Panamera Тurbo S го чака бенвенцето ...
  • #1
    Стига рекламки! ( преди 3 години )
    Да излезе на истинска писта, като Нордшлайфе, срещу AMG GT 4dooor 63S и тогава ще се види кой какво е!
fallback
Последни