fallback

Уникален Maybach 57S Coupe V12 се продава за близо милион евро

Преработеният седан е поръчан от Моамар Кадафи и има пробег от 2300 км

Опитът на Daimler да съживи дълго спящия Maybach не завърши добре, тъй като ултра-луксозната марка беше върната на пазара като самостоятелен бранд през 2002 година, но така и не оправда очакванията и 10 години по-късно отново беше спряна.

През 2010 година компанията Xenatec се опита да извлече ползи от това, като превърна луксозния седан в огромно купе и обеща да произведе 100 такива автомобила. Техният брой обаче така и не превиши 10, а един от тях сега е обявен за продажба от холандския дилър Autoleitner.

За автомобила се знае, че е поръчан от бившия либийски ръководител Моамар Кадафи през 2010 година, но така и не му е доставена, тъй като малко след това той падна от власт. Продавачът на купето твърди, че от всички произведени бройки тази е с най-малък пробег – 2300 км, като се намира в безупречно състояние.

Списъкът с оборудване изглежда безкраен и включва практически всичко, което Maybach е предлагал за автомобилите си преди 10 години. Това включва система „меко“ затваряне на вратите, двоен стъклопакет, електрически подглавници и дори хладилник.

Купето е базирано на S-версията на седана и се задвижа от 6,0-литров V12 с две турбини, развиващ 640 к.с. и 1000 Нм. Задвижването е към задните колела, а самият автомобил тежи 2750 килограма, като такива машини на пазара са изключително редки.

Още снимки на уникалния автомобил - вижте в галерията:

Това обяснява и огромната цена – 961 500 евро. На нейния фона новият Mercedes-Maybach S580, моделна година 2021 година, изглежда направо евтин с неговите 149 000 евро.

Снимки: Autoleitner

fallback
  • #8
    ано ( преди 3 години )
    да си го кара Моамар Кадафи
  • #7
    коко ( преди 3 години )
    С една тесла бавнооо,много бавно ще те ембиънтледна...
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Бай *** и номер 2, спокойно можете да се гръмнете. Интересно, как ще изглежда Ролс или Бентли със сто евтини мониторчета по тях. Проверете, колко струва един шибнат таблет по средата и вече остаряла навигация и тогава дрънкайте глупости
  • #5
    Бай Ганю ( преди 3 години )
    Шофьорите на немски варели са нагли и ***, не дават мигач, гледат да натиснат, да прецакат, не знаят елементарни правила за движение. Не случайно символ на селяндурщината е Фолцваген и дериватите му Алди. Интелигентните хора карат автомобили различни от немските Факт неоспорим.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    2 е бaxти и извращението на природата. Някой да го убие преди да се е размножил !
  • #3
    Владо ( преди 3 години )
    До 2 - Човек, недей така да унижаваш българският език, моля те...А иначе ако LED осветлението, сензорни екранчета и светещи пръскалки на чистачките правят един автомобил качествен и истински - просто няма какво да коментирам по темата с теб.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Колата е безнадеждно скучна. Няма инфотейнмънт система с сензорен екран, няма ембиънт лед осветление в копето и за капак прелича на самоделка с тия кобчета по цялата централна конзола. Тия да погледнат Тесла да разберът как се прави изтенска съвременна кола.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Хахаха, важното е "премиум" затварянето на вратите
fallback
Последни