fallback

12 признака, че е време да се разделите с колата си

В много случаи просто не си заслужава да се харчат пари за ремонт

С изключение на малка група класически автомобили, които са възстановени и поддържани от техните богати собственици, всички коли в крайна сметка умират. Номерът е да се улучи точният момент, в който да замените превозното си средство, преди да е започнало да създава повече проблеми, отколкото ползи. Няма точно правило за това, но пък има достатъчно предупредителни знаци, които подсказват, че времето с настоящия ви автомобил изтича. И така да успеете да се разделите с него, преди да е грохнал напълно. Експертите от AutoTrader събраха тези знаци на едно място.

12 признака, че е време да се разделите с колата си (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #10
    tyh ( преди 3 години )
    този мазгоч се появява и при каране на кратки разтояния нарича се конденз
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    С две думи: Купувай народе, че ще умрем от глад!
  • #8
    Пхаха ( преди 3 години )
    Тези от аутомедия не могат да съставят собствена статия без да я преведат от някой друг сайт. А относно темата - излиза, че освен ако не трябва да сменяш консумативи, всичко друго е признак да си смениш колата. Караме стари коли, но рано или късно инвестицията в частите се отплаща, все пак колата вече е необходимост, не лукс. :)
  • #7
    none ( преди 3 години )
    Да, то в БГ всички купувачи сме бавно развиващи се, и не гледаме за същите неща като купуваме коли втора ръка. То щото целият нов внос бизнес разсъждава по този начин (да продадем бараката, леко замаскирана, на някой друг да я поправя), затова който може да си позволи, си купува нова кола или хваща самолета за Германия или Швейцария и я взима директно от дилър с гаранция. Но и като гледам колко пушещи "премиум" се разкарват със СВ* номера, явно си има баламурняци ...
  • #6
    Анонимен ( преди 3 години )
    За съжаление се е случвало до изпадам в ситуации подобни на описаните, което с автомобилите в България не е много трудно. Например дюзи на цената на на половината автомобил, после турбо и накрая и съединител с демпфер и то излиза, че колата си я платил няколко пъти за годините на експлоатация.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Ако колата е претърпяла сериозен удар, след който е замаскиран от "добри" майстори като нов внос, по-добре да отива за скрап директно тъй като при последващ удар рискувате вашата сигурност.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    така като гледам 80% от българите трябва незабавно да си изхвърлят колите...
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    #2 eхх какво е това "слижете на азиатки" - казва се Олижете
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    чак пък сензор за сляпа зона,то и сега се доплаща
  • #1
    Стига расизъм ( преди 3 години )
    Спрете да слагате снимки само на бели момичета слижете на азиатки или мулатки.
fallback
Последни