fallback

BMW представи най-мощния модел в историята си

Седанът M5 CS получи 635 коня под капака и ще струва 200 000 евро

Слуховете за появата на този автомобил се появиха още през миналото лято – малко след актуализацията на сегашното BMW M5. В края на декември шефът на спортното подразделение на марката Маркус Флаш лично потвърди предстоящата премиера на хардкор версия CS на спортния седан M5 - и сега тя  вече е факт.

Основната промяна е в двигателя на автомобила. При BMW M5 CS моторът V8 с обем 4,4 литра вече развива 635 к.с. и 750 Нм, което е с 10 к.с. повече от версията Competition на нормалното M5. Заедно с увеличението на мощността инженерите намаляват теглото със 70 кг (до 1900 кг), като променят конфигурацията на адаптивното окачване и на системата за задвижване на четирите колела xDrive, при която може да се заключва предния мост.

Крайният резултат е ускорение от 0 до 100 км/ч за 3 секунди (с 0,3 по-бързо от M5 Competition) и до 200 км/ч за 10,4 секунди (с 0,4 по-бързо). Максималната скорост си остава ограничена по електронен път на 305 км/ч.

Намаляването на теглото е постигнато с използване на карбон и армирана въглеродна пластмаса, като от тези материали са направени вентилируемият капак, предният сплитер, корпусите на огледалата, спойлерът на багажника и други. В стандартното оборудване и влизат и карбоново-керамични спирачки.

Визуално BMW M5 CS може да се различи по радиаторната решетка Gold Bronze, 20-инчовите джанти с гуми Pirelli P Zero Corsa, L-образните светлини BMW Laserlight, които при определени обстоятелства светят в жълто вместо в бял, което е препратка към състезателните автомобили на марката. Външният цвят, по подразбиране, е Brands Hatch Grey, а като опция се предлагат също Frozen Brands Hatch Grey и Frozen Deep Green.

Седанът има олекотени предни седалки M Carbon и разделени задни седалки. Те са в черна мериносова кожа с контрастни инкрустации Mugello Red. Подглавниците са с диаграма на Северната дъга на „Нюрбургринг“ и с осветени лога M5 отпред. Състезателни акценти се срещат и върху волана, предпазните колани и постелките на пода.

Картината допълва нова обемна изпускателна система, създадена да осигури още по-емоционален саундтрак за динамично шофиране и да направи колата по-тиха в жилищни райони. Седанът излиза на пазара през пролетта, като в България ще струва 349 000 лева.

Още снимки на най-мощното серийно BMW вижте в ГАЛЕРИЯТА:

Снимки: BMW

fallback
  • #14
    Г-н Ценов ( преди 3 години )
    Браво! Уникално красив седан! Както обикновено BMW са номер 1
  • #13
    Българин във Воронеж ( преди 3 години )
    Напук на всички които плюят по беемветата и хвалят всичко останало аз си купих две беемвета, една кола и един джип и нямам никакви забележки и съм много доволен а и рускините само като видят джипката и гащите им падат. Най голямата гъзария в Русия е да имаш джип!
  • #12
    Карач ( преди 3 години )
    Никой неможе да ги стигне БМВ,Ауди и Мерцедес, винаги с най новите технологии, най модерния и луксозен интериор и най бързи! Всичко останало е масовки за ширпотреба с окачвания и двигатели от миналия век, за дизайн да не говорим, особено японските коптори.
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    На кой му пука!
  • #10
    Селския ( преди 3 години )
    До ВалЮ от 9-ти коментар:Първо се научи да пишеш и след това мечтай за БМВ.
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    В единия от коментарите прочетох ,че е поне 700 коня, аз бих добавил още 50 горница.
  • #8
    Валентин ( преди 3 години )
    Не може и 100 000 км. Да изкара този мотор.... Апсолютен провал
  • #7
    Ха ха ( преди 3 години )
    Все същия котур банален вид и краден интериор от Мазда с двигател умиращ на 150 000
  • #6
    ..... ( преди 3 години )
    Пак лъжат тва бмв е с поне 700 коня.
  • #5
    AMG ( преди 3 години )
    Поздравления за БМВ М! Интересно ще е сравнението с AMG GT 4 door 63s на Нордшлайфе.
fallback
Последни