fallback

Suzuki Jimny най-после се върна в България

Култовият офроудър стана лекотоварен и с две места, за да заобиколи глобите от Брюксел

Емблематичният офроудър Suzuki Jimny най-после се завърна на българския пазар, потвърдиха от официалния вносител на марката у нас. Четвъртото поколение на модела дебютира през 2018 и се радваше на огромен интерес в Европа, с над едногодишни листи на чакащи клиенти. Заради влезлите в сила от 1 януари 2020 нови глоби за парникови емисии в ЕС обаче Suzuki реши да го изтегли от тукашните пазари.           Сега японците са измислили начин да заобиколят проблема, като са премахнали задната седалка и са превърнали Jimny в лекотоварен автомобил с две места. Така товарното пространство става 863 литра, и е отделено с предпазна решетка от шофьора и пътника. Останалите компоненти, начело с 1.5-литровия бензинов агрегат, 5-степенната ръчна трансмисия и системата 4х4, остават непроменени. Лекотоварните автомобили ползват известни преференции при изчисляването на средните емисии.

Преди базовото Jimny бе достъпно у нас за малко над 35 000 лева. Сега се предлага само по-високо оборудваната версия, при която срещу 41 800 лева получавате климатик, радио с блутуут, електрически прозорци, отопление на седалките, светлини с автоматично превключване къси-дълги, камери за 360-градусов обхват и всички съвременни системи за сигурност. Освен това вносителят ще направи още 2000 лева отстъпка, ако закарате стар автомобил за скрап. От компанията се похвалиха, че още преди официалния дебют на автомобила в България имат осем поръчки с авансово плащане.

Още снимки на Jimny LCV вижте в ГАЛЕРИЯТА:

fallback
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    Това е най-чаканата кола в Европа. Например в Германия се чака около година да се достави след сключване на договор за покупка.
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    #12 шегувам се - видно е че не е тривиално да се сложи седалка, *** пък 40 000 за двама души.. много скъп мотоциклет с покрив... :) Иначе джипчето е много фенско..
  • #13
    по-добре... ( преди 3 години )
    Нива ама от руските, не *** на дачия и рено!
  • #12
    До тоя с нежната душ ( преди 3 години )
    Объркал си се. При колите е обратното - колкото по-голяма и натрапваща се е, толкова по-малка, нежна и крехка е.... душата.
  • #11
    Andropov ( преди 3 години )
    до #8 - колкото и да струва седалката и доставката, в този му варият нама къде да се закрепи. Липсват всички нужни опорни точки за седалката и коланите. Освен това предните седалки едва ли се накланят напред, за да се качи пътник отзад. После идват и евентуалните проблеми, ако някой проверяващ забележи допълнението или при пътна проверка са 4 човека в автомобил регистриран като 1+1. Заслужава ли си?
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    До коментар 3 виж в туба има клипче с този автомобил и по магистрала се движи съвсем пхрилично с доста над позволените 140 км/ч,има прилично пространство,не е и толкова шумно,което зависи от гумите,а за огромен товар за теглене се взема влекач от типа на Татра,Камаз,и т.н.те са за големи товари.
  • #9
    ( преди 3 години )
    Джимни както подсказва и името му е джип за нежни души.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Как сега дебютира?От една година гледам,едно такова че и същият цвят.Или е на горското или на ИАРА,нещо такова!
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    такаа... колко струва задна седалка за джимни и за колко ще ми я доставят от Япония :)
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Радва ме как в тема кола срещу СУВ тук се боготвори СУВ-а защото бил уж по-проходим. Ето нещо наистина проходимо иии,,,, eбacи бoклyкa това за нищо не става
fallback
Последни