fallback

Suzuki Jimny най-после се върна в България

Култовият офроудър стана лекотоварен и с две места, за да заобиколи глобите от Брюксел

Емблематичният офроудър Suzuki Jimny най-после се завърна на българския пазар, потвърдиха от официалния вносител на марката у нас. Четвъртото поколение на модела дебютира през 2018 и се радваше на огромен интерес в Европа, с над едногодишни листи на чакащи клиенти. Заради влезлите в сила от 1 януари 2020 нови глоби за парникови емисии в ЕС обаче Suzuki реши да го изтегли от тукашните пазари.           Сега японците са измислили начин да заобиколят проблема, като са премахнали задната седалка и са превърнали Jimny в лекотоварен автомобил с две места. Така товарното пространство става 863 литра, и е отделено с предпазна решетка от шофьора и пътника. Останалите компоненти, начело с 1.5-литровия бензинов агрегат, 5-степенната ръчна трансмисия и системата 4х4, остават непроменени. Лекотоварните автомобили ползват известни преференции при изчисляването на средните емисии.

Преди базовото Jimny бе достъпно у нас за малко над 35 000 лева. Сега се предлага само по-високо оборудваната версия, при която срещу 41 800 лева получавате климатик, радио с блутуут, електрически прозорци, отопление на седалките, светлини с автоматично превключване къси-дълги, камери за 360-градусов обхват и всички съвременни системи за сигурност. Освен това вносителят ще направи още 2000 лева отстъпка, ако закарате стар автомобил за скрап. От компанията се похвалиха, че още преди официалния дебют на автомобила в България имат осем поръчки с авансово плащане.

Още снимки на Jimny LCV вижте в ГАЛЕРИЯТА:

fallback
  • #25
    Воин ( преди 1 година )
    До всички *** зомбита! - Тази количка не е измислена за изнежени *** на няколко бустери и с електрически коли, за които ще плащат още веднъж стойност за цяла кола, когато сменят батерията. Освен това ***, направата на батерия е в пъти по-токсична и няма и рециклиране. - Това джипче е икономично, малко, за да се провира навсякъде, опростено, за да е надеждно. Като ти шуми - има изолации специални за купета. На шаси и два цели мостове ще бие всички лачени *** с независимо окачва ...
  • #24
    nikolaii ( преди 3 години )
    Защо не се предлага с автоматична скоростна кутия?!Това ме отказа на 100%.В 21 век само с ръчни скорости е МАЛОУМИЕ!Да си го карат!!!!
  • #23
    Петко ( преди 3 години )
    От преди 15 години още си спомням как друсаше това.
  • #22
    Ве ( преди 3 години )
    За съжаление евроджендерастите с тези емисия на газове ни разбиха. Аз се точих на джимнито. Сега трябва като дифендър да слагам напречни табуретки да возя хора отзад.
  • #21
    сепуко харакири ( преди 3 години )
    Кога това скъпо недоразумение стана Култов автомобил?
  • #20
    До 18 ( преди 3 години )
    Те се смеят на тебе не, не на колата :D
  • #19
    анонимен ( преди 3 години )
    Купи си нива. Много горски стопанства се излъгаха. Освен че е чист мазохизъм да се кара на нормален път, още на втората година двигател и скорости са за ремонти
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    За половината пари си купуваш една "Нива" с климатик, подгряващи седалки, 4х4 и караш , а ако са ти проблем 20 хилки- из обявите има и втора ръка 30'годишни за 2-3000лв
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    Лоша кола. За таз пара една glk класа нов внос. Или баварец x3Всички съседи ште завиждат! На сузуки всички се смеят
  • #16
    анонимен ( преди 3 години )
    Тези от японци пак са 20-години назад в материала. В Бг от край време всичкото джип се регистрира товарно и си переш без проблем , а те цяла година се къхарят какво да направели. Язък им образованието , язък им парите .
fallback
Последни