fallback

Собственици на S-Class от 3 години се борят с Mercedes

Компанията отказва да ремонтира колата им, въпреки че проблемът е фабричен

Преди 3 години канадско семейство от китайски произход си купува чисто нов Mercedes-Benz S-Class, като плаща за автомобила 160 000 долара. Скоро след това се появява сериозен проблем с волана на лимузината, заради който собствениците в момента съдят германския производител, съобщава Vancuver Sun.

Датун Ян и Гуфан Хуо купуват модификацията S550 през 2017 година, като успяват да се порадват на новата си придобивка съвсем кратко време. По-малко от година след това воланът на луксозния седан блокира при пробег от 6500 км. Колата е закарана на дилъра на Mercedes-Benz в Ричмънд, от който е купена, но в сервиза не намират нищо нередно.

Семейството обаче твърди, че в сервизния център не е направен адекватен ремонт на автомобила. По същото време Mercedes организира сервизна акция на модела в САЩ заради проблем в кормилната уредба, който води до прегряване и отказа на сервоуправлението. Американското представителство се задължава да информира всички собственици и да ремонтира автомобилите им за своя сметка.

Акцията обаче не засяга Канада и затова дилърът, продал проблемната S-Class, съветва семейството да продължи да си кара колата или да я продаде. Жената обаче отказва, тъй като се страхува, че кормилното управление може отново да откаже и така да се стигне до инцидент. В същото време семейството не иска да продаде автомобила, тъй като това означава да прехвърли проблема на някой друг.

В крайна сметка мъжът се свързва с централата на Mercedes в Германия, откъдето му казват, че автомобилът трябва да бъде вкаран в сервиза на дилъра и да бъде ремонтиран. Представителството в Канада обаче не го прави и двойката завежда дело във Върховния съд на Британска Колумбия. Сега се очаква неговото решение, а проблемната S-Class седи на паркинг от април 2018 година и оттогава не е карана.

Снимки: Mercedes-Benz

fallback
  • #21
    Бат рахи ( преди 3 години )
    МЕРЦЕДЕС ЕДНА НАЙ ГОЛЕМИТЕ БУКЛУЦИ ЕДНО ВРЕМЕ ДА ВИДИШ КАКВИ МЕРЦЕДЕСИ Е ИМАЛО
  • #20
    Готин ( преди 3 години )
    Никога повече няма да вкарам автомобила си в сервиза на български дилър. Не им искам нито /невалидната/ гаранция, нито сервизното обслужване, за да имам работещ автомобил. Личен многократен опит! Последният ми автомобил е най-здрав, защото за времето на гаранцията не отидох нито веднъж при тях. Тези с лизинговите автомобили не мога да ги мисля!
  • #19
    анонимен ( преди 3 години )
    а онзи случай с мерседеса е в корея и не е с бухалка а по елегантно със стик за голф но полза няма от такива сцениединствено литвин където драсна клечката изкара 20 милиона гледания и още толкова от ареста си и от предисторията с дилъра но там е планиран бизнес модел
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    на дилъра не му пукало кой ще му плати хаххахакак да не му пука като дилър и производител са една мафия а ти в момента в който си взел ключовете и си платил автомобила си от от прецаканите
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    жалко за хората но като наемаш адвокат които не са никак интелигентни така става заедно с иска се прави обезпечение блокират се банкови сметки от съда и няма мърдане освен ако съда не отхвърли искането иска се отвод на съдебния състав
  • #16
    Коко ( преди 3 години )
    Към 13.Не намирам логика в в твоя случай. На дилъра не му пука кой ще му плати. Дали клиента или производителя.
  • #15
    Гостилничаря ( преди 3 години )
    До 7. ++++++++++++++++++++++++ и пак +!!!!!
  • #14
    Пострадали... ( преди 3 години )
    от рено: обърнало се на магистралата рено сценик RX4, поради доказан фабричен дефект - счупен по време на движение заден спирачен диск, с тежко ранени и загинали хора се пребориха на всички съдебни инстанции! В крайна сметка представителят на това автомобилно недоразумение предпочетоха да фалират, вместо да платят! Случката разбира се е в БГ.
  • #13
    ( преди 3 години )
  • #12
    Фен ( преди 3 години )
    До #9Бай Георги- прав си, ама по принцип. Отиваш и трябва да им доказваш, че има проблем и нямаш сестра. И най ме е яд, че проблемите идват от местните български представителства, а не от производителя. Споделям собствен опит с 2 нови автомобила, различни марки. След здраво трошене на нерви и губене на време с местни дилъри, се свързах с производителите. И моментално се започва с ремонт и подмяна на части. Обаче и в двата случая чух от дилърите, ама ти защо се обади на производителя ????!!!!
fallback
Последни