fallback

От Audi до Kia: марките, които си смениха емблемите

Радикалната промяна в идентичността е носила и ползи, и вреди

С грандиозно светлинно шоу, подобрило рекорда на Гинес за най-много използвани дронове, корейската Kia Motors показа пред света новото си лого. Досегашният червен овал остава в историята и занапред символът на бранда ще е слято изписано KIA. Замисълът на шрифта е да наподобява ръкопис (макар че за българите и за другите народи, използващи нашата кирилица - от Сърбия през Русия до Монголия - логото изглежда като инициалите КИ).      От Kia превърнаха смяната на логото си в грандиозно светлинно шоу в корейския град Инчон

Напоследък много автомобилни компании, от VW и BMW до Nissan и Toyota, обявиха промени в емблемите си. При повече обаче ставаше дума за стилистични корекции, така че триизмерните досега лога да станат плоски и по-подходящи за дигитална употреба. Рядкост обаче са толкова сериозни изменения като това при Kia. Нека си спомним предишните такива случаи, и какво последва от тях.       Марките, които си смениха емблемите (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #4
    сепуко харакири ( преди 3 години )
    Форумните самураи вероятно не забелязват, че Киа като марка отдавна е изпреварила всички японски полуфабрикатни недоразумения.Погледнете стоповете на Киа отзад.
  • #3
    Петко ( преди 3 години )
    Корейците стоят стоят и правят простотии. Тъкмо вече им се познаваха вече боклучетата и решиха да сменят емблемата. Lancia също си смени емблемата.
  • #2
    Карлос Гон ( преди 3 години )
    Ами Нисан!?
  • #1
    оризарщина... ( преди 3 години )
    ся пък мяза на KN
fallback
Последни