fallback

Porsche 911 стана екстремен всъдеход

Компанията Singer вече е готова с първите бройки от купето ACS

Американската фирма Singer Vehicle Design, която се занимава с реставрация на класически Porsche 911, и екипът на Tuthill Porsche от Уордингтън (Англия) приключиха с направата на необичаен автомобил - всъдеходно 911.

Машината е получила името Singer ACS, като е предназначена за клиент на компанията, който иска да участва в различни състезания с нея. От Singer Vehicle Design са категорични, че автомобилът може да издържи на екстремни натоварвания, като е готов да участва в тежки състезания като Baja 1000 и рали "Дакар".

Всъщност, клиентът е поръчал два Singer ACS (All-Terrain Competition Study), като те са построени на базата на Porsche 964. Любопитното е, че машините имат различно предназначение. Бялото (на снимките) е за състезания в пустинята, а червеното - за асфалтови ралита.

Рецепта за създаването на подобна машина е проста. Специалистите от Singer и Tuthill Porsche усилват оригиналното шаси, а каросерията е от въглеродни нишки, като има възможност за бърза замяна на повредените панели. Автомобилът получава и специални амортисьори с дълъг ход, като всеки един от тях може да се регулира отделно от останалите.

Алуминиевите джанти са в стила на раните прототипи Porsche 959, а фаровете - като на съвременни състезателни коли. Гумите BF Goodrich K02 се поставят на модели като Ford F-150 Raptor и Jeep Wrangler Rubicon, а за спирането отговарят стоманени ротори и моноблокови апарати.

В салона е поставен хомологиран от FIA предпазен каркас и цифров приборен панел. Допълнително спортната кола може да бъде оборудвана с GPS-трекер, резервоар за гориво с увеличен обем, място за две резервни гуми и система за подаване на вода на пилота и навигатора.

Движението на Singer ACS е поверено на 6-цилиндров "боксер" с обем 3,6 литра с два турбокомпресора. Той е снабден с два водно-въздушни интеркулера и отделни охладители на въздуха от турбините за всеки ред цилиндри. Мощността на 456 к.с. и 570 Нм.

Турбо-системата и задвижването на четирите колела с 4 диференциала е разработено специално за ACS. Предавките 6-степенна секвенциална скоростна кутия могат да се сменят и от волана на автомобила.

От компанията, създала автомобила, обявиха, че вече приемат и поръчки от други клиенти. Колите ще се сглобяват във Великобритания в работилницата на Tuthill Porsche. Засега цените не се съобщават.

Още снимки на уникалната машина - вижте в галерията:

Снимки: Singer Vehicle Design

fallback
  • #5
    Лада ( преди 3 години )
    И на ладата като и сложа едно по-добро окачване и едни широки гуми с голями грайфери ще е топа на офролда затова не ми го хвалете тва умрело Порше като цяло Поршето е леш!
  • #4
    Божеее! ( преди 3 години )
    ГЕРМАНИСТАНСКИ НУЖНИИК!Стига вече" новини" за тия!
  • #3
    много яко ( преди 3 години )
    искам това
  • #2
    теслЪ ( преди 3 години )
    Нищо ново- преди близо 30 години Порше участваха в рали Дакар и дори го спечелиха ! Тази кола е като копие на тяхната.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    А къде е червеното?
fallback
Последни