fallback

Двигателите на кои марки създават най-малко проблеми?

Класацията на CarMD е направена след анализ на 19,5 млн. автомобила

Всяка година изданието агенцията CarMD публикува своя класация за надеждността на автомобилите. Тя се прави след анализ на превозни средства, произведени от 1996 година насам, като се отчита при колко от тях е светнала лампата "Check Engine" (Проверете двигателя) на контролната табло, и какъв код за грешка я е предизвикал.                Общият брой на анализираните от CarMD превозни средства е 19,5 млн. Резултатите от тях показват, че през 2020 година най-рядко е светвала лампата за проверка на двигателя при модели Mitsubishi. Вижте и кои са останалите 9 най-добре представили се марки по този показател:

Марките, които най-рядко дават грешки по двигателя (ГАЛЕРИЯ):

        При отделните модели най-рядки проблеми с двигателя се отчитат при Toyota Tacoma модел 2018, следвана от Honda CR-V от 2015, Toyota Сamry от 2018, Honda Accord от 2017, Toyota Tacoma от 2017, Hyundai Santa Fe Sport от 2018, и Honda CR-V от 2014 - най-старият модел в Топ 10.

CarMD отчита също и средната цена на ремонтите след светването на лампата. През 2020 най-евтино е излязло отстраняването им при Kia (322.43 долара), пред Chrysler (332.83) и Mazda (339.35). По-нататък следват Hyundai, Dodge и Jeep. Eдинствената европейска марка в Топ 10 по този показател е Volkswagen (413 долара, десета позиция).       Най-ниска е била цената за отстраняване на проблемите при Hyundai Tucson

При отделните модели най-евтин е бил ремонтът на Hyundai Tucson, пред Subaru Impreza, Mercedes-Benz GLE, Mitsubsihi Mirage и Kia Soul. Разбира се, това не означава, че всички тези модели са евтини за поддръжка, а само, че при тях предупредителната лампа светва по-често при дребни проблеми. Всъщност при колите от този списък най-честият проблем е бил с капачката на резервоара.      

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    на мен постоянно ми свети engine check-a на астрата
  • #5
    Лекар БГ ( преди 3 години )
    Не ги чистете тея дизели, че токсиката отива у нас. Дам да си стои мръсотията!
  • #4
    Chicho_Ficho ( преди 3 години )
    Прав е колегата с Номер 2, освен това звука който издава е един и същи независимо дали те информира, че е гръмнал двигателя, спаднала ти е гумата, или, че навън е студено и може да има заледяване. Доста е дразнещо.
  • #3
    жалко но факт ( преди 3 години )
    Прав е колегата N2 , преди време ,когато излизат Е6 двигателите на Опел и хората изпадат в потрес как светва лампата на всеки 80-150км пробег ,че филтърът се самопочиства( и съответно не трябва да гасиш двигателя и т.н.) и от Опел им хрумва гениалното решение просто лампата да не светва . И сега докато не се запуши юнашката не ти излиза предупреждението, въпреки че подгряването на задния прозорец ,според сезона и качеството на нафтата се самовключва на 100-200км - знак че филтъра се чистти
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Спред зависи как е написан софтуера светва и чека. Някои производители целенасочено се пазят от светването на чека. На тойотите за да светне чека не е достатъчно егр да е запушен напълно, дпф да е задръстен и интеркулера да е сцепен на две. Колата не върви и направо угасва обаче няма индикация. Обратно BMW-тата светват като коледна елха от всяка минимална повреда или несъответствие без осезаем проблем.
  • #1
    Васко ( преди 3 години )
    Не са ли Хонда и Тойота на първо и второ място - някой много сериозно лъже!
fallback
Последни