fallback

20 от най-луксозните автомобили на пазара

Елитът на автомобилния свят, събран на едно място

От десетилетия насам за автомобила важи максимата, че не е лукс, а жизнено необходимо средство а придвижване. Така, коли има за всеки вкус – малки, големи, ниски, високи, бензинови, дизелови, хибридни, електрически…

Но, да, автомобилът също така е и лукс, като може да се превърне в символ на даден социален статус. И определено, по-луксозните модели предлагат доста повече: по-голям комфорт, по-качествени материали, по-щедро пространство.

Макар да не са правени за пистата, доста от най-луксозните коли на света могат да предложат шеметни характеристики и в динамично отношение като спортно ускорение, голяма максимална скорост и перфектен баланс на масите. Но не това е основната им цел.

Представяме ви списък с 20 от най-луксозните автомобили на света, като за ориентир сме посочили и стартовата им цена. Имайте предвид, че посочените суми в много от случаите са за американския пазар, но със сигурност ще ви ориентират и за положението в добрата стара Европа.

Вижте селекцията ни с 20 от най-луксозните автомобили на пазара:

fallback
  • #18
    Боб ( преди 2 години )
    Не е важен производителя, а екстрите,качеството,возията,интериора и куп други неща които предлага за парите си.Наш *** му дай дърт премиум немски,и колкото по скъпо струва мисли,че е най хибавото.Да ама не! Докато слугуват на прехвалени марки (не излизщаи от сервизите)струващи двойно и тройно над реалната си цена,тъй ще е.Мозък да имаш ама на време!
  • #17
    yor!val!=MGGA!! ( преди 3 години )
    И в допълнение, ще дам и съответните цифри и за най-големия конглокент на Джърман.премиумите в Щатите - ЛеХъс, които РЕАЛизират средно двойно по-мащабни продажби в тази страна в сравнение с изброените водещи германски производители, както следва: Общо за последните десетина години са продадени средно 290'040 броя за година; което ще рече средно около 25K /хиляди/ бройки за месец в рамките на п/да.
  • #16
    yor!val!=MGGA!! ( преди 3 години )
    До 19: Ще ти отговоря веднага с конкретните данни само от Щатския пазар. Само за първите 3 месеца на 2016 /всъщност последните от годината!/ от пускането на модела продажбите са точно 6'900 броя. За периода 2017-2020 общо са продадени 66'900 броя. Или, с други думи: средно по 16'800 на година. Или казано по друг начин: реализираните бройки лежат засега в рамките на 10 % от продажбите на МБ, БМВ и АУДИ в Щатите. Такава е конкретната статистика до този момент.
  • #15
    Ралиджия ( преди 3 години )
    Не обичам лукса обичам скоростта
  • #14
    Карач ( преди 3 години )
    Само не разбрах какво прави Генезис при истинските автомобили!?
  • #13
    Радев ( преди 3 години )
    Аз пък нямам нищо против Дженезис-а. Винаги са ме привличали автомобили, които не са масови. На всеки ъгъл можеш да срещнеш БМВ 7, S-class или А8. Бентли и Ролс са друга вселена, но и цените им са 4-5 пъти отгоре.
  • #12
    номер 9 ( преди 3 години )
    Колега, дълбоко си в грешка - Genesis си струва най-вече с Питър Гейбриъл :)))
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    #13. Нали нямаш предвид престижен нов внос премиум ;)
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Къде е МазеРати в тази класация, сложили ли са Тойота (която се предлага само на императора) и всички Ролсове отделно (купе + кабриолет) все едно да запълнят номера. Уруса не е ли луксозен модел или Фераритата? Или те са просто спортни?
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Номер 9 е прав. В тоя клас цената не е минус а пристиж, че можеш да си я позволиш.
fallback
Последни