fallback

Genesis напълно разкри конкурента на BMW X3

Кросоувърът GV70 излиза на пазара с избор от три двигателя

Корейският производител Genesis, който е част от Hyundai Motor, още през октомври показа външния вид на кросоувъра си GV70. Сега бяха разкрити и техническите характеристики на модела, който ще се конкурира с BMW X3, Mercedes-Benz GLC, Audi Q5 и Volvo XC60.

Кросоувърът излиза на пазара с избор от три двигателя. Това са 2,5-литров с 4 цилиндъра и турбо, 3,5-литров V6 и 2,2-литров турбодизел. По-малкият бензинов агрегат развива 300 к.с. и 420 Нм, а по-големият - 379 к..с. и 530 Нм. Мощността на дизеловият мотор е 210 к.с. и 440 Нм.

За всички варианти е предвидена 8-степенна автоматична скоростна кутия. Кросоувърът ще се предлага със задно предаване и със задвижване на четирите колела, което ще бъда стандартно за модификацията с 3,5-литров V6 двигател.

Предвидена е и версия GV70 Sport, която ще се отличава на външен вид от стандартния модел. Тя ще получи агресивен дизайн и ярки цветове, за да може да се откроява на фона на конкуренти като BMW X3 M40i и Audi SQ5. В нейното оборудване корейците са включили електронен заден диференциал с ограничено приплъзване, който помага за спортно шофиране, както и при хлъзгава настилка.

От компанията допълват, че GV70 ще получи и адаптивно окачване с технология, подобна на Mercedes-Benz Active Body Control. Използвайки преден скенер, така и информация от навигацията, системата автоматично ще подготвя автомобила за преминаване през неравности, за предстоящ завой и други препятствия на пътя.

Компактният SUV получава 4 режима на движение - eco, comfort, sport и custom. При покупка на пакета Sport Package се появява и пети - sport plus. И тъй като GV70 е премиум-модел, той получава и огромен брой асистенти на водача, в това число система за предотвратяване на челен сблъсък и за мониторинг на слепите зони.

За модела е предвиден и адаптивен круиз-контрол, който разполага със системите Smart Cruise Control и Intelligent Speed Limit Assist. Първата намалява скоростта на автомобила преди завой, а втората му пречи да превиши максималната скорост. Предвидена е още и система за идентификация с пръстов отпечатък.

Още снимки на премиум-кросоувъра - вижте в галерията:

Снимки: Genesis

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Да, връщам се назад с 10 години, по времето на велурения лукс на германските коли на двойна и тройна цена- капанче за комплексари. Опивам се да не се подигравам, но не мога да се сдържа. P.S: Виж в съседната статия коя е най-надеждната кола в Германия, извинявай, корейска е. Нали баварците и мерджаните бяха голяма работа! Голяма са, само по страниците на АутоБилд, но и те вече по пестеливо ги хвалят, защото започнаха да ги подиграват, като DEKRA.
  • #7
    ( преди 4 години )
  • #6
    Карач ( преди 4 години )
    Ми немските коли това нещо го постигнаха преди повече от 10години! Ко толкоз са напрайли корейците?! Нищо ново не са показали Никога, само прилагат отдавана измислени в Европа, двигатели, окачване, екстри и др.!
  • #5
    yor!vval!=MGGA! ( преди 4 години )
    А точният му израз, обобщаващ всичко по въпроса - нема сравнение: Другото е уличен фолклор на българските плиткочели селяци с голфчетата нов внос.И макар, че е видно, че Дженезисът /който е НЕДОСТЪПЕН за местните гео-ширини!, макар че е с 30% по-евтин!/ е на светлинни години пред Джърманските премиум модели, не се радва на всеобщо признание ТУК, това може да означава само, че ГРОЗДЕТО е много КИСЕЛО и НЕДОСЕГАЕМО за местното автосъсловие, ФАКТ! Нека само се повозят 1х и тогава да дават мнение ...
  • #4
    yor!vval!=MGGA! ( преди 4 години )
    Без да се намесвам в спора, щото в случая всякаква дискусия е напълно излишна, след като Керванът си върви /=Дженезисът/ и то без да спира, докато кучетата /феновете на ДОПОТОПните герман.премиуми/ си лаят по инерция без да спират, друго нещо просто не знаят и не умеят да гледат трезво на нещата в живота. BTW, 7 по-долу ви го изтъкна, че точно от 2 год. насам именно GeneSiS! е ОКУПИРАЛ челните места в САЩ по качество-дизайн-издръжливост-потребителско одобрение+харесване и повторна покупка!!
  • #3
    expert ( преди 4 години )
    Не знам какво сравняват, за мен важното е да нямам проблеми с колата. Като гледам, Хюндай по тоова отстъпват само на Порше (91% и 93%). БМВ не е дори в първите десет, а Фолксваген е с 47%. Шкода е под 50 %. Това е ралността. Останалото е реклама. А в Щатите тази марка Генезис е първа за 2020 г., след нея са Тойота и Лексус. Другото е уличен фолклор на българските плиткочели селяци с голфчетата нов внос.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Ти погледни новия Тусон, тогава се напъвай да мислиш. Той други фарове няма, още в базовата весрсия. Разбрахмете, че се искаш да оплюваш корейските коли на всяка цена, и се забваляваме с теб, но поне измисли нещо по-убедително. Дерзай, щом това те прави щастлив, и мислиш, че на някой му пука за мнението ти.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    От къде знаеш, че няма матрични фарове? Звездите ли ти го говорят? В едена кратка статия да ти опишат всички екстри. Виж в същия сайт описанието на Октавия. Гола е като празна чиния. Санта фе и Тусон имат такива фарове, а Генезиса няма да има,.... не думай, бе! Ех, че ги разбираш, сладур! Как е времето в *** Конаре, вали ли? Вкара ли вентото на татИ в гаража?
fallback
Последни