fallback

Още един модел получи "нула" на краш-тестове

Версията на Great Wall за Южна Афика се провали напълно на изпитанията (ВИДЕО)

Международната организация Global NCAP, специализирана в провеждането на независими краш-тестовете на леки коли, публикува резултатите от изпитанията на китайския пикап Great Wall Steed 5 във версията му за ЮАР. Автомобилът се провали напълно, като не заработи нито точка.

Изпитанията бяха проводени в рамките на кампанията #SaferCarsForAfrica. В тях взе участие пикап с базово ниво на оборудване, струващ 202 000 южноафрикански ранда (10 880 евро). За тази цена клиентът получава автомобил без въздушни възглавници, без антиблокираща система (ABS) и без функция за разпределение на спирачното усилие.

При имитацията на челен удар със скорост 64 км/ч главата на манекена, заместващ шофьора, се удря със сила във волана, а пътникът до него - в предния панел. При това от Global NCAP отбелязват, че салонът на автомобила е претърпял съществена деформация, което поражда съмнения, че дори наличието на въздушни възглавници не би помогнало да бъдат избегнати сериозни травми.

Експертите от организацията допълват, че при пътно-транспортно произшествие водачът и пасажерите на Great Wall Steed 5 рискуват да получат тежки травми, които са несъвместими с живота и затова на пикапа е поставена оценка "нула"

По-рано тази година същият резултат на краш-тестовете Latin NCAP получи версията на Kia Picanto за Латинска Америка. Този автомобил е оборудван с една въздушна възглавница от страната на шофьора, като също показа високи резултати при изпитанията, на които беше подложен.

Снимка и видео: Global NCAP

fallback
  • #6
    Киро ( преди 4 години )
    Еи, много *** хора има по тоя свят.Great Wall Steed е пикап с шаси. Какъв под да се гъне. Виждал съм такъв пикап матоватен с тон к половина, което ще рече че има доста здраво шаси. Виждал съм и ударени такива и двете възглавници са отворени .
  • #5
    м дааа ( преди 4 години )
    Колега , влез в туб.а и виж краш-теста на КИА Пиканто, воланът не помръдна от позицията си , вратите си останаха непокътнати. Тези като видях манекена как захапа волана - май даже не е чупещ, подигравка с живота на хората , пък били те и от Африка.
  • #4
    Бай Гошо ( преди 4 години )
    Това е резултата когато автомобилните производители са оставени да правят каквото си искат. Вярно е обаче, че европейските комисии отиват в другата крайност и това доста оскъпява колите за европейския пазар.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Има коли за Африка и Индия, как да им е евтино и да има всичко? Важното са продажбите, а не живота на хората, за справка...сетете се сами.
  • #2
    ано ( преди 4 години )
    какъв под, това нещо няма еърбегове...
  • #1
    Опаааа ( преди 4 години )
    Не ми се мисли произведените у нас модели на Great Wall какви "ковчези" са. Виждал съм Дачия след не много силен челен удар как се огъва пода в краката на предно седящия, а Дачия-та е къде-къде по-кола от Great Wall-а.
fallback
Последни