fallback

10-те най-важни неща в подготовката на колата за зимата

Гуми, акумулатор, защита за боята: пестенето от тях всъщност излиза по-скъпо

Пътните условия в България са на път драстично да се променят в близките седмици, както се случва всяка година. Всеки шофьор е наясно, че е задължително да подготви автомобила си за зимата. Но от гледна точка на семейния бюджет есента е сложен период: в него още има дълбока яма от почивката през август, да не говорим за началото на учебната година, нуждата от зимни дрехи и обувки... В резултат немалко хора се принуждават да направят компромиси, и най-често те са за сметка на колата. Да отложат смяната на гумите или да изберат по-евтин вариант с употребявани; да рискуват да покарат още със стария акумулатор; да долеят за пореден път антифриз, вместо цялостно да го подменят. Лошото е, че тези икономии винаги ни излизат през носа: спестените грижи могат да доведат до сериозни и скъпи за оправяне повреди. Да не говорим за риска за сигурността ни на пътя, който дори не може да се оцени в пари.            Разбира се, съществува възможността за покупка на изплащане, но повечето хора са скептични. Първо, не за всички стоки има добре развити такива схеми, и второ, налага се да сключите няколко различни договора - за гумите, за акумулатора и т.н. - и за всеки да минете през досадно одобрение, а после всеки месец да имате грижата за по няколко дължими вноски... За щастие в наши дни има достатъчно модерни финансови продукти, които могат да ви спестят това. Като например новата Visa Classic Shopping Card на УниКредит Булбанк - международна безконтактна кредитна карта, която дава възможност да купувате стоки над 100 лева на вноски за между 3 и 36 месеца.

10 ключови въпроса за зимната подготовка на колата (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #14
    слон ( преди 11 месеца )
    ...и само всесезонни гуми ;)
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    Къде се продава силициева смазка за уплътнения, за един приятел питам?
  • #12
    до 11 ( преди 3 години )
    Напротив, слагат и още как. В Ивало, Финландия няма кола, която да ползва друго. Тъкмо затова ЕС го забрани преди около година. Но в най-северните части, където редовно си е минус 30 и по-надолу, няма алтернатива. Етанолът се сгъстява, изопропанолът още повече. Добавят бутанон уж да противодейства, но няма какА метанол си взимаш от агроаптеките
  • #11
    Kolyo ( преди 3 години )
    Ще отровите някого с тези твърдения бре! В северните страни не слагат метанол. Почти навсякъде в Европа е забранена продажбата на смеси с над 3% метанол. Този алкохол е силнотоксичен и парите му могат да бъдат изключително неблагоприятни за живи организми. Алкохолът, който се използва е ЕТАНОЛ, точно като в разредената водка. Метанол се ползваше масово в България доскоро, защото е евтин, но в последно време дори и тук са притиснали производителите да спазват европейските изисквания.
  • #10
    ( преди 3 години )
  • #9
    110 ( преди 3 години )
    И аз карам с премиум всесезонни, не са лоша алтернатива за нашите затоплящи се ширини. Не казвам, че са по добри от зимни, това е глупаво. Едно време с всесезонните видинки как са карали хората? При това доста от тях са оживели :) Както казват милиционерите - съобразена скорост. колкото и банално да звучи в 90% от случаите е вярно.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Не. А ти с долно разположен мозък ли си?
  • #7
    До 6 ( преди 3 години )
    Ти с БМВ със задно ли си?
  • #6
    до 3 ( преди 3 години )
    Такива интеуекти колко съм ги слушал. Всички много разбират и са връхуверени. Докато се надянат някъде, и тогава изведнъж почват да си купуват зимни гуми...
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Карайте си със всесезонни и гумаджийниците дето са най-големите тарикати и укриващи данъци да барат меча :)
fallback
Последни