fallback

Употребявано Renault Clio III: струва ли си?

Комфортен и достъпен като цена автомобил, но има и някои уловки, които трябва да знаете

Ако има нещо, което французите умеят да правят добре, това са малките градски автомобили. Третата генерация на Clio, произвеждано между 2005 и 2012, е един от най-достъпните употребявани автомобили на българския пазар - от 3000 до към 7500 лева за най-запазените версии от 2011-2012 година. Заслужава ли си обаче да го купите втора (или трета) ръка и за какво трябва да внимавате?             Третото Clio няма много общо с второто: построено е на изцяло новата за времето си платформа B, съвместно разработена с Nissan. Още от появата си печели 5 звезди за безопасност от EuroNCAP. Освен това по мнението на експерти е по-добро от втората генерация, що се отнася до надеждността. Сглобяваше се на три места - във Флен (Франция), Валядолид (Испания) и от джойнтвенчъра Renault-Oyak в Бурса (Турция). Може да ви прозвучи изненадващо, но турските версии всъщност често са с по-добро качество от европейските - заводът в Бурса четири години бе обявяван за най-добре работещ в цялата група Renault.      Версията Grandtour предоставя и достатъчно товарно пространство. Багажникът на хечбека е сравнително скромен

   Третото Clio е компактен и приятен за управление автомобил, макар и със скромен багажник - едва 288 литра. Ако не ви стигат, можете да се разтърсите за по-рядката комби версия, която побира 439 литра.

Бъдете обаче внимателни: това Clio е много популярен модел и за корпоративни флотилии, и за рент-а-кар компаниите. Най-малко рискове ще поемете, ако купувате от частно лице и с ясна сервизна история.      Renault Clio III - какво трябва да знаете (ГАЛЕРИЯ):

   

 

fallback
  • #10
    Gost ( преди 4 години )
    Имам рено от 13 години. Кола за НЕкомплексари и рационални люде. Следващата пак ще е френска. Много страдах с немските каски
  • #9
    ! ( преди 4 години )
    Рено - кола за *** отвсякъде!
  • #8
    1 ( преди 4 години )
    Кой е луд да кара френските ***.
  • #7
    Факт!-тически ... ( преди 4 години )
    за пореден път се доказа, че системното ползване на рено води до тежки и често необратими последици! Видно от фантасмагориите на долния ...
  • #6
    Факт! ( преди 4 години )
    И да плюете и да не плюете итал фенове джапанка фенове и вурст фебовете.Рената и френските коли СЕ продават и нови и втора ръка.Хората също учат и френски по училищАта.Това е!
  • #5
    Уловката е... ( преди 4 години )
    че рено НЕ е кола! Факт!!
  • #4
    Total ( преди 4 години )
    Много сполучлива кола, карам 1,2 бензин от няколко години градско - истинско удоволствие от возенето, невероятно ниски разходи за поддръжка / това за кекавата ходова част е пълен слух, за 70000 км съм сменил комплект амортисьори, втулки и пр дреболии/, багажникът е съвсем приемлив за размерите на возилото, само разположението на резервната гума е някакъв идиотизъм, ама така и не ми се е случвало да сменям, та...Ако търсите качествена скромна кола и откриете запазен екземпляр - не се колебайте ...
  • #3
    User ( преди 4 години )
    Приятна количка е клиото, направих 94 000 км на средния дизел и единствените проблеми бяха с радиото - изведнъж се самокодира, и с ***.ания ключ карта - цели четири пъти!
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Както винаги , опитайте да купите най-евтината , щото те разходите тръгват веднага след покупката.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Не е най-качествената кола, но е евтина и лесна за поддръжка
fallback
Последни