Трябва да се повдигне въпроса в ООН и на тая нация да и бъде забранено производството на автомобили, както и да платят, репарации на собствениците за скъпата поддръжка на ***
Преди имах няколко немски (две народни коли, едно Ауди,беемВе и немска Шкода )Разбрах ченякой е мислил за мен като се качих на първото си Ренде.K4M 700 1.6/108НР. Здрав мотор. От тогава (2009) карам само Рено.Не мисля повече за вурстчета, а всички "експертни" мнения за Рено подминавам с усмивка...
Що се отнася до бобините,на моя мотор 1,6 К4М само,че на Меган 2 седан едната все още е оригинална,резервната е в багажника,Оригиналните са на Сажем,така,че тези където казват,че не издържат да си гледат работата. Колата е на над 222000 км а аз съм и първи собственик,в момента я кара дъшеря ми от няколко години,но обслужването е за моя сметка естествено.
Иначе проблемите с биелните лагери на дизелите са почти задължителни при коли над 150000 км. заради големите интервали от 20000 км. между обслужванията , препоръчани от производителя . Общо взето много приятен автомобил , евтини части , добра антикор обработка на купето , сравнително надежден и с добро пространство в купето . Разходи от 4-4,5 литра на дълго са реално постижими. Моят беше и много висок , просвет като на СУВ , което е голям плюс в БГ.
Карах такова , същото като това на първата снимка , 1,5 дизел 68 кс., до преди пет години . Моето беше 2006-а на 56000 реални километра , удряно от Франция . Аз ми навъртях 49000 за 2.5 години , като за това време съм сменял дискове и накладки , една пружина и термостат . Прословутите кормилни накрайници не съм правил , но бяха готови като го продавах . Не съм имал никакви проблеми с двигател и електроника (не беше с карта ) освен избледняване на дисплея зимата , когато е много студено .
Кормилните накрайници наистина са им слаби - на две смени на масло сменявам един кормилен накрайник - 20 лева и още 20 за реглажа, голяма набутвация, като ги добавиш към 100те за маслото и филтрите направо ме заболява сърцето, тц тц тц....де да карах немски батал само маслото да ми е 500, ама да ми ходи на тенекиения ланец
Реното е най здравата кола ,Макларън в формула едни защо двигателите са му на Рено защото са едни от най надеждните !!! А за тези *** които пишат глупости са мн комплексирани и неуки създания !!!
Не е вярно, че турбо дизелите им са капризни. Без проблеми карат 400 000 км и нагоре! Проблем на Рено е окачването (най-вече смяна на кормилни накрайници) и електрическата система.Рено винаги са имали отлични двигатели и защитена от ръжда каросерия, комфортно окачване.