fallback

Audi показа първия си RS-модел на ток

Спортната версия на e-tron GT ще дебютира пред публика през уикенда

В началото на месеца Audi показа огромна порция от снимки и тийзъри на електрическото купе с 4 врати e-tron GT, а сега разкри и "напомната" версия, която ще получи заветните инициали RS в името си. Снимки на прототипа бяха публикувани в официалната страница на подразделението Audi Sport във Facebook.

На тях RS e-tron GT позира на фона на няколко състезателни прототипа R8 LMS и това не е случайно. Електрическият модел ще бъде почетен гост на състезанието "24 часа на Спа" през предстоящия уикенд, но не е ясно, дали от компанията ще разкрият технически детайли.

Стандартният Audi e-tron GT е изграден на базата на Porsche Taycan, което в най-мощната си версия Turbo S разчита на два електромотора. Те развиват общо 625 конски сили и 800 Нм, като има възможност за кратковременно увеличение на мощността до 761 конски сили и 1050 Нм. Това става при активиран лънч-контрол. Този Taycan ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,8 секунди и развива максимална скорост от 260 км/ч.

За Audi RS e-tron GT се твърди, че ще разчита на повече от 700 конски сили, като не е сигурно, че технически ще повтаря Porche Taycan. Възможно е, тя да бъде с 3 електромотора, както е при кросоувърите e-tron S и e-tron S Sportback.

Електромобилът ще се произвежда от 2021 година, като това ще става заедно с бензиновото Audi R8 в завода Böllinger Höfe в Некарзулм. Според слуховете, в компанията планират и възраждане на суперколата R8 e-tron, но на този етап това изглежда съмнително.

Още снимки на очаквания с огромен интерес електромобил на Audi - вижте в галерията:

Снимки: Audi Sport

fallback
  • #10
    до 4 ( преди 4 години )
    Докато го изпишеш тва, можеше да отвориш мобилето и да видиш достъпните ел. коли за 15-20 бона има да се оринеш. Ако са недостъпни, значи заплатата е ниска. Или говори с шефа за актуализация, или карай глокс, квалификация, учи език и се хващай на работаа със стартово 1.6 до 1.9 след 6 месеца + годишен бонус и 13-та заплата. Не е проблема в колите и никога не е бил! Проблема е в ниските заплати и нежеланието на бензиностанциите да слагат бързи DC зарядни. Тва е истината, другото е дрън-дрън ярина.
  • #9
    TSLA ( преди 4 години )
    Доше, говори на български!
  • #8
    Дошо ( преди 4 години )
    Да де - ЩЕ! Ама нанайси...
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Колата е трепач, от догодина който може да си я позволи ще я има. Пък вие е си плямпайте свити в ъгъла.
  • #6
    Дошо ( преди 4 години )
    Отново картинки и анимации за зарибяване на балъците! Типично алуди-стил.
  • #5
    До 4 ( преди 4 години )
    Къде през 90те има нещо подобно на Модел 3/У, ИД 3/4, Рено Зои с 50 квтч много ги разбираш модерните технологии
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Толкова години минаха а още никой не е пуснал реална алтернатива на ДВГ. Къде са достъпните електрически коли с голям пробег? Няма такива. Вероятно няма и да има в близките 100 години. То ако можеше да се направи такова нещо много фирми щяха да го направят още през 90-те години. Тези "модерни" технологии с които ни залъгват сега са измислени още през 70-те и 80-те години че и по отдавна. Литиевите батерии, индукционните двигатели, силовате електроника, компютърните контролери. всичко е стар ...
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Немците голям го вадят ама мек. Взеха технологии от Римак и се мъчат да излъжат потребителите със скъпи играчки.
  • #2
    Японеца ( преди 4 години )
    Ужас, копие на CIVIC TYPE R, 2019г!
  • #1
    пепи ( преди 4 години )
    Много е очакван.Затуй накрая си взимат Дачия с 1.5 дизел
fallback
Последни