fallback

10 опита за смяна на марката, които не успяха

Някои от тези модели са сред най-големите провали в автомобилната история

Ребрандирането е бърз и рентабилен начин, с който автомобилните производители се опитват да наложат нов модел на пазара. На теория това изглежда страхотно - дадена компания взима готов автомобил, променя малко от дизайна, поставя му нови емблеми и го пуска в продажба. На практика обаче точно този подход доведе и до някои от най-големи провали в автомобилната индустрия. От тези коли се срамуват дори техните производители, като се опитват да ги забравят колкото се може по-бързо.

10 неуспешни опита за смяна на марката (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Проблемът на Сеат е че се превърнаха в "Дачия", защото от ВАГ ги накараха да произвеждат старото А4 , когато германците го бяха свалили от поточните линии. И като прибавиш нескопосания фейс , защото им съкратиха дизайнеското бюро ...
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Пеше, признал съм те!! Къде ги изравяш тия класации, направо немам думи!!
fallback
Последни