IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10-те най-големи автомобилни съперничества

Дори компаниите да се помирят, феновете им продължават с враждата

Кой състезателен автомобил или отбор е най-добър? Мненията по този въпрос винаги ще бъда разделени, което прави съперничеството между производителите на автомобили още по-интересно. Големите компании имат конкуренти както в чужбина, така и в собствената си си страна, като правят всичко възможно за привличането на повече клиенти.

Това съперничество всъщност е само от полза на производителите, защото ги кара да разработват и произвеждат по-качествени автомобили. Факт е, че те понякога заравят томахавката и дори се обединяват със своите доскорошни конкуренти, което не се харесва на феновете и те продължават своите спорове.

10-те най-големи автомобилни съперничества (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Брандо ( преди 2 месеца )
    Баварците са там, където им е мястото !
  • #7
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ферари бил гол!!! Разсмя ме, благодаря. Ферари има 1000 състезания във Ф1, колко имат Ламборгини? А Порше? Ферари има хипер кола от 2013г., Ламборгини от кога? Уруса - СУВ от кога е на пазара, къде е СУВ-а на Ферари? Каква е разликата между най-скъпо продаденото Ферари и такова на Ламбо? Милиони, момчета. Скриийте се с това напудрено Ауди, много моля. Казвам го като фен на италианските коли. Скоро се надям Ауди да ги освободи. Кой до вчера беше шеф на Ламбо? Доменикали - ФЕРАРИСТ!
  • #6
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ами тук ВАГ фенчетата пак се излагат с математиката. Те Ламбо хем имали повече продажби от Ферари, хем били охраничили производството до 8000 коли, пък Ферари били 10К, пък Нюрбургринг, пък не знам си кво си. Нека да видим как е Ламбо на Фиорано? Или пък, как е Ламбо срещу Ферари, ако решат Ферари са въртят официално на пистата? Щото те там не играят по принцип.
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ферари в дестки хиляди - е.и ***.а
  • #4
    5 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    А каква корона има Ферари? Далеч от времената на Ламборгини и Порше на пистата, във Ф1 Мерцедес ги пердаши като аматьорчета. Короната на Ферари отдавна е свалена, само ти не си видял, че царя е гол. Ферари бяха преди много години, сега вече, дори не са бутикова марка защото заляха пазара с много бройки и вече новите Ферарита след 3тата година губят 50% от цената си, а тези от преди 40-50г. я вдигат, защото са излизали в къси серии а не в десетки хиляди, както е сега.
  • #3
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Дошо пак нищо не знае ама искал и той нещо да напише. Напиши в гугъл, Ламборгини ограничава производството си на 8000 коли годишно. От другата страна обаче, Ферари пуска СУВ, за да увеличи производството си! Другата глупост Chiron не бил най-бързия а Koenigsegg, Странно, защото според Koenigsegg, Chiron е най-бърз, те дори първи ги поздравиха за рекорда и казаха, че ще го подобрят. А Бентли и Ролс Ройс, преди да ги купят немците, произвеждаха едни и същи кола с различна емблема
  • #2
    10 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ферари е с короната, Ламбо винаги ще остане просто някаква си друга алтернатива; Ролс Ройс с короната, за Бентли човек дори може да не се сети; Най-бързата серийна кола не е Хирон, а Koenigsegg Agera. Хирон е постигнал рекорд като предпроизводствен прототип и е изключен от класацията, защото скоростта е постигната само в една посока, а не и двете, както се изисква.
  • #1
    14 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ламбо са задминали Ферари по продажби с тая тънка разлика, че Ферари държат капак върху броя коли, които продяват. Ламбо не. Доста нелепо сравнение.