fallback

Новите BMW M3 и M4 – повече мощност, радикален дизайн и 4WD

Продажбите на спортните седан и купе стартират през март 2021 година

Компанията BMW официално представи новите попълнения в гамата си спортните модели – седана M4 и купето M4. Дизайнът на автомобилите беше разкрит часове преди премиерата, а сега производителят от Мюнхен публикува допълнителни снимки и технически подробности.

Седанът и купето дебютират веднага с версия Competition, която разчита на 3,0-литров редови турбомотор с 6 цилиндъра и мощност 510 конски сили. Двигателят с директно впръскване на горивото под налягане от 350 бара е подобен на този, който се поставя на кросоувъри X3 M и X4 M, но въртящият момент е увеличен от 600 на 650 Нм. Той е достъпен в диапазона от2750 до 5500 об/мин.

Моторът се съчетава с 8-степенен автомат M Steptronic с функция Drivelogic с ръчен режим. Скоростната кутия е взаимствана от седана M5, същото се отнася и за системата за задвижване M xDrive с активен заден M-диференциал и възможност за заключвате на предната ос. Водачът има на разположение 3 режима – стандартен 4WD, пистов 4WD с акцент на задните колела и класически 2WD с изключване на системата за стабилизация. Дрифтовият M Dynamic Mode при новите BMW M3 и M4 се предлага допълнително.

Базовите варианти на седана и купето ще получат същия мотор, но с 480 к.с., като той ще се съчетава с 6-степенна механична скоростна кутия и задно предаване. Засега от BMW не разкриват други подробности за тези модели.

Продажбите на версиите Competiton с автомат и задно предаване стартират през март догодина, като системата 4WD ще може да се поръчва от лятото. И в двата случая ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 3,9 секунди, като максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч. При поръчка на предлагания като опция пакет M Driver's ограничението е на 290 км/ч.

Още снимки на новото BMW M3 - вижте в галерията:

Новите BMW M3 и M4 се отличават от стандартните 3-Series и 4-Series по увеличената здравина на каросерията, компоненти на шасито, адаптивното M-окачване с електронно-управляеми амортисьори, както и по системата за кормилно управление M Servotronic с променливо предавателно съотношение.

Като опции за модела са достъпни пакет M Drive Professional, съчетаващ тракшън-контрол и система за телеметрия, пакет за намаляване на теглото M Race Track, в който влизат карбоново-керамични спирачки, олекотени джанти и спортни седалки M Carbon. Срещу доплащане са достъпи също лазерни фарове вместо светодиодни, както и таван от люк на тавана.

Още снимки на новото BMW M4 - вижте в галерията:

Основното в дизайна на двата автомобила е огромната решетка на радиатора, съчетана с оригинален релефен капак на двигателя. Освен това са разширени подкалниците, има и 4 тръби на изпускателната система. Задните светлини на купето и седана се различават както по форма, така и като изпълнение. За M3 и M4 се предлагат и няколко нови, уникални цвята на каросерията - Sao Paulo Yellow, Toronto Red и Isle of Man Green. Цените все още не са обявени.

Снимки: BMW

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Това е ужасно!
  • #8
    Лумпен ( преди 3 години )
    Нямам пари да си ги купя, ама и да имах, пак нямаше с този дизайн. Старата е къде къде по-красива.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Не изглеждат зле големите ноздри, но да го нямаше номера по средата.Лично мен, повече ме дразни релефния капак!
  • #6
    Romeo ( преди 3 години )
    Hello Alfa, is that you? :D
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    задраскани с номер огромни мустаки... яко
  • #4
    Ханс Арш ( преди 3 години )
    Дас ист отмъщение за 4х4 на М3! Ферщейн!?
  • #3
    ...! ( преди 3 години )
    след този НОС следват израстъци, пипала и хоботи!
  • #2
    Квазимодо ( преди 3 години )
    Егати гадния дизайн.Иначе техниката сигурно е супер.
  • #1
    Петър ( преди 3 години )
    Какво е туй чудо бе, хахахаха. Мерцедес ще си остане най - продаваната премиум марка, поне за следващите 4 години. Баси смешното бмв
fallback
Последни