fallback

Стават ли премиум всъдеходите за офроуд?

Резултатите от битката между 8 модела могат да ви изненадат (ВИДЕО)

За никого не е тайна, че повечето модерни кросоувъри и всъдеходи прекарват по-голямата част от живота си изключително по асфалтирания път, стигайки от точка А до точка Б. А иначе, автомобилните производители ги оборудват със системи, които би трябвало да им помогнат да преодолеят офроуд условията.

В Youtube канала SUV Battle решиха да организират състезание между кросоувъри и всъдеходи от премиум класа, за да видят какви възможности всеки от тях ще покаже в истински офроуд, а не по магистралата. В битката участват 7 автомобила от моделната 2019 година - Audi Q8, BMW X5, Mercedes GLE, Volvo XC90, Range Rover Sport, Jeep Grand Cherokee, Lexus RX350 и BMW X6, както и Audi Q7 от 2018 година.

Първо, има зона, изсечена от коловози, през която автомобилите трябва да преминат, без да използват офроуд средства. След кратка почивка участниците трябва да преодолеят по-трудно препятствие, при което и четирите колела нямат гарантиран контакт с пътя.

Още в самото начало става ясно, че мощността на двигателите на претендентите за победата няма да им помогне много. Много различни фактори като гуми, тегло на самия автомобил и системи за контрол на сцеплението играят голяма роля при офроуда. Докато BMW X6 се бори да преодолее препятствията, неговият сънародник Audi Q8 ги взима с огромна увереност.

В случая с Range Rover Sport, офроуд родословието на марката си проличава веднага. Макар човек да си помисли, че неговият 5.0-литров V8 двигател ще го доведе до победата, британският модел се оказва доста по-сдържан, отколкото може да се очаква.

Тъй като шофьорите в първия кръг имат много различни нива на умения, организаторите решават най-добрия от тях отново да избере същите превозни средства, за да се провери дали автомобилите могат да покажат различни резултати. Не е изненада, че нещата се оказват много сходни - на върха все още се води битка между Range Rover Sport и Audi Q8. Въпреки факта, че германският всъдеход е изправен пред проблем с прегряване на трансмисията, той все пак успява да покаже впечатляващи резултати.

fallback
  • #15
    анонимен ( преди 4 години )
    Абе някой от вас имал ли е WK2 изобщо наясно ли сте каква е разликата от немските барутници
  • #14
    Такааа ( преди 4 години )
    Браво! Доста интересни резултати... макар с автомобили в различен клас. Или по друг начин казано - Mercedes да участва с G клас, Toyota(Lexus) с Land Cruiser и сега ми е НАЙ-интресно, другите какво ще предложат срещу Land Cruiser и G клас??? Подобна ситуация - Hilux, L200 и Amarok... сравнение. Ами Toyota имат Tundra и Tacoma. Поздрави!
  • #13
    анонимен ( преди 4 години )
    Само JEEP , човека го каза . Другото не става .
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    Най-интересно ми беше да видя как ще се представи Рейндж Роувър, ясно е, че останалите освен за друсни полянка, за друго извън пътя не стават. Всички са с изключително широки шосейни гуми, нямат блокажи, някои нямат и бавни, а за цели мостове не може да се говори, така че ще стигнат до първата кална локва или една идея по-дълбока дупка и всичко приключва там. Ако имаш здрави крака ще има да повървиш до близкото село да търсиш трактор.
  • #11
    Бмв и офроуд ххаха ( преди 4 години )
    Хахахахха Бмв и 4
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    От този клас само Г-класата и Ленд Крузера ще станат за истински офроуд. Но трябва да си петролен шейх, за да вкараш кола за 200 бона в калища и трънаци без притеснения.
  • #9
    до 6 ( преди 4 години )
    Има UAZ Hunter и той е с маса подобрения, пружини отпред, хидравлики, нов мотор, всичко как си треа
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Да ги пуснат в калта, водата, влагата и трънака и ще ги видим...Ауди q8, хаха
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    По това трасе може да премине почти всеки обикновен автомобил с 4х4. Но като кажем офроуд там нещата са съвсем други. Там си трябва стабилна конструкция на шаси, цели мостове, високо меко окачване, блокажи и така нататък... Никоя от тези "джипки" не е направена за офроуд. Най много да минеш по някой черен път или да обикаляш по поляните. За сериозното каране извън пътя си има други машини.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Много скъпо излиза опита за офроуд с тези напудрени миниванове, доказано от опит.
fallback
Последни